2 תשובות
לא צריך להיות אובססיבי. זה לא בריא.
צריך להראות שאוהבים אחד את השני אבל לא ברמה קיצונית ולא בריאה.
צריך להראות שאוהבים אחד את השני אבל לא ברמה קיצונית ולא בריאה.
הפוך לגמרי, אובססיה לרוב באה מחוסר ביטחון או תחושות לא מאוזנות.. כנראה שבעבר היא הרגישה צורך להוכיח את עצמה ואיתך היא מרגישה בטוחה ולא צריכה להוכיח את האהבה שלה בצורה קיצונית כל הזמן.
אתה צריך להיות מאוד שמח כי היא מבטאת את האהבה שלה בדרכים אחרות, אולי פחות דרמטיות אבל עמוקות ויציבות יותר וזה אומר הרבה :)
אתה צריך להיות מאוד שמח כי היא מבטאת את האהבה שלה בדרכים אחרות, אולי פחות דרמטיות אבל עמוקות ויציבות יותר וזה אומר הרבה :)
באותו הנושא: