6 תשובות
לא.
ממש לא.
ממש לא.
לא
פשוט לא
יש מלא אוטיסטים בתפקודים שונים ואותו יחס לא מתאים לכולם
אני אוטיסט ועברתי התעללות בבית ואם זה היה המצב האנשים שהתעללו בי היו מחליטים בשבילי כל החלטה בגיל 23 ולא הייתי יכול לעשות דברים כמו התאמה מגדרית או לקנות מה שאני רוצה וזה מזעזע
פשוט לא
יש מלא אוטיסטים בתפקודים שונים ואותו יחס לא מתאים לכולם
אני אוטיסט ועברתי התעללות בבית ואם זה היה המצב האנשים שהתעללו בי היו מחליטים בשבילי כל החלטה בגיל 23 ולא הייתי יכול לעשות דברים כמו התאמה מגדרית או לקנות מה שאני רוצה וזה מזעזע
כל עוד הוא בתפקוד גבוה וודאי שהוא צריך להחליט!
בתפקוד נמוך באמת יש לו אפוטרופוס.
בתפקוד נמוך באמת יש לו אפוטרופוס.
ממש לא איזו חוצפה
כן
אנונימית
אני יכול להחליט לבד! (יש לי אפוטרופוס ואני בסדר עם זה) אני בתפקוד גבוהה
באותו הנושא: