11 תשובות
שואל השאלה:
היית?
מרכז לבריאות הנפש לא יכול להיות טוב, לרוב קשורים בהם סיפורים ממש מזעזעים
שואל השאלה:
תודה רבה
אני לא הייתי ולא מכירה שם אבל אני יכולה להגיד לך שכל האשפוזים הפסיכיאטרים הם אותו הדבר.
טוב לא יהיה לך שם וזה גם לא מקום להחלים בעיניי,
זה רק אם את יודעת שבחוץ לא משנה מאיזו סיבה יש סכנה לעצמך ולגוף שלך
שואל השאלה:
וואי למה אבל כולם אומרים ככהה
^אומרת לך את האמת יפתי גם אני הייתי מאושפזת בגיל 12
שואל השאלה:
אויש מה אני מצטערת
אבל זה מרגיש לי המקום היחיד הטוב אם אפשר לשאול באיזה היית?
אני הייתי באברבנאל אבל שמעתי סיפורים על כל המחלקות הקיימות
בסוף בסוף זה הכל אותו הדבר
ואני מצטערת גם לשמווע שזה מה שאת חווה כרגע
את רוצה אשפוז מלא במחלקה סגורה או אשפוז יום?
שואל השאלה:
אנחנו יכולות אולי לדבר פה בפרטי?יותר קל לי פשוט אני אשמח מאוד!:)
הייתי במרכז לבריאות הנפש בצפון וחייב לומר שהתנאים שם לא כל כך רעים>
מה שכן זה שאת צריכה לחלוק חדר עם עוד ארבעה או חמישה אנשים והמיטות לא הכי נוחות