3 תשובות
היי,
מאד קשה לקרוא את הפוסט שלך.
את מרגישה רע במקום שאמור להיות הכי בטוח ומוגן - הבית.
אני ממש מצטער על כך.
את אומרת שניסית להעביר לאבא שלך מה את מרגישה והוא לא הבין אותך ולא התייחס לזה.
אולי את יכולה לדבר על זה עם מישהו שאת סומכת עליו. אחות גדולה? מישהו אחר מהמשפחה?
וביחד תדברו עם אבא שלך וספרו לו מה עובר עליך.
את גם יכולה לפנות באופן אנונימי
לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בהפעלת צ'אט בכתובת https://sahar.org.il/help/#
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
ולהתייעץ עמם.
שיהיה בהצלחה.
ממתי זה הרגיש ככה
היי,
מבין המילים מבינה כמה את רוצה לקבל יחס חם ואוהב מאבא שלך.. שיתעניין בך וישאל שאלות.. כפי הנראה להרגיש שלמישהו בעולם אכפת ממך ושאת רצויה ואהובה..
מתארת לעצמי כמה מתסכל ועצוב להרגיש שזה לא כך ושיש פער בין מה שרוצים להרגשה הפנימית.. אולי גם מרגיש לך שאת מאוד לבד.. אני יכולה רק לשער את עוצמת המועקה שאת חווה כעת..
כואבת יחד איתך ואני רוצה לכתוב לך שאנחנו פה בשבילך בכל יום שתרצי.. אני מתנדבת בעמותת סה"ר [סיוע והקשבה ברשת] ואת מוזמנת בחום להתכתב איתנו במרחב מכיל, אנונימי ונעים.. מוזמנת לשתף במה שאת מרגישה ורוצה.. מתנדבת או מתנדב יקשיבו ויתמכו עם המון חום ואמפתיה.. אנחנו זמינים בכל שעה שתבחרי ואני מאוד מקווה שתכנסי..
מספר הווטסאפ שלנו 055-9571399 ומצרפת בתחתית ההודעה לינק לצ'אט..
שלך,
מתנדבת סה"ר