6 תשובות
היי❤
אני מבינה אותך באמת
אני מבטיחה לך שיהיה טוב בסוף אפילו שזה נראה כל-כך רחוק
אני פה בשבילך להכל ואני באמת באמת מתכוונת לזה
מתי שאת צריכה תשלחי הודעה ואני אנסה לעזור כמה שאני יכולה
לי אכפת ממך.
אני מבינה אותך באמת
אני מבטיחה לך שיהיה טוב בסוף אפילו שזה נראה כל-כך רחוק
אני פה בשבילך להכל ואני באמת באמת מתכוונת לזה
מתי שאת צריכה תשלחי הודעה ואני אנסה לעזור כמה שאני יכולה
לי אכפת ממך.
הייתי באותו מצב ןעכשיו עברתי בית ספר תנסי לעבור גם ואל תשימי עליהם
אני ככ מצטערת בשבילך,
שמעתי על עדן ברנס, למדה בשכבה עם חברות שלי, איזה עצוב. מצטערת גם על האחים שלך, אני לא יודעת איך זה מרגיש, אבל בבקשה תנסי לפחות לעזור לעצמך. אני יודעת שזה קשה, אבל הם לא היו רוצים שתחשבי מחשבות כאלה, תנסי ללכת לפסיכולוג, לשתף מישהו. אם את לא רוצה את יכוולה לנסות לפרוק בצורה אחרת - כתיבה, ציור, שירה.
רק תנסי לצאת מזה, תאמיני שיכול ומגיע לך קצת להרגיש טוב. תצאי, תלכי לים, תתאווררי, תסתובבי קצת עם חברים ומשפחה. אל תשקעי.
שמעתי על עדן ברנס, למדה בשכבה עם חברות שלי, איזה עצוב. מצטערת גם על האחים שלך, אני לא יודעת איך זה מרגיש, אבל בבקשה תנסי לפחות לעזור לעצמך. אני יודעת שזה קשה, אבל הם לא היו רוצים שתחשבי מחשבות כאלה, תנסי ללכת לפסיכולוג, לשתף מישהו. אם את לא רוצה את יכוולה לנסות לפרוק בצורה אחרת - כתיבה, ציור, שירה.
רק תנסי לצאת מזה, תאמיני שיכול ומגיע לך קצת להרגיש טוב. תצאי, תלכי לים, תתאווררי, תסתובבי קצת עם חברים ומשפחה. אל תשקעי.
מצטערת לשמוע❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
היי
עצוב וקשה לקרוא את מה שכתבת שם לא מאחל את זה לאף אחד
קודם כל, כל הכבוד שאת ככה חושבת על אמא שלך ודואגת לה ועוד במצב כמו שלך הלוואי וכולם היו כמוך
בתשובה לשאלתך לכל בן אדם התשובה תיהיה אחרת זה תלוי בפרטים הקטנים גם שאותם לא כתבת באישיות בהכל לדוגמא יש כאלה שבישבלם לעבור בית ספר זה הדבר הכי מפחיד והכי מרתיע שיש וכדומה
אם את רוצה אני ישמח לעזור לך בפרטי מהניסיון שצברתי על בשרי
עצוב וקשה לקרוא את מה שכתבת שם לא מאחל את זה לאף אחד
קודם כל, כל הכבוד שאת ככה חושבת על אמא שלך ודואגת לה ועוד במצב כמו שלך הלוואי וכולם היו כמוך
בתשובה לשאלתך לכל בן אדם התשובה תיהיה אחרת זה תלוי בפרטים הקטנים גם שאותם לא כתבת באישיות בהכל לדוגמא יש כאלה שבישבלם לעבור בית ספר זה הדבר הכי מפחיד והכי מרתיע שיש וכדומה
אם את רוצה אני ישמח לעזור לך בפרטי מהניסיון שצברתי על בשרי
באותו הנושא: