12 תשובות
כן
תלוי במה
כן
תמיד לוקחים את הציון הגבוה יותר אז גם אם תכשל לא נורא
כן
אם אתה נכשל במועד ב בכל זאת לוקחים את הציון הגבוהה יותר לא?
אבל בדרך כלל בוחרים את הציון הגבוה ביניהם תבדוק את זה
באיזה מקצוע
ואם תחרוש כן
ואם תחרוש כן
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אצלנו לוקחים את הציון האחרון לא הגבוה ביותר
^^^אצלנו לוקחים את הציון האחרון לא הגבוה ביותר
אנונימי
אה אוי, באיזה מקצוע? אם יש לך זמן ללמוד אני בטוחה שתצליח להוציא ציון יותר גבוה
תלוי אם אתה חושב שתצליח להוציא יותר, אם אתה עומד ללמוד ולהשקיע אז לך למועד ב
באותו הנושא: