12 תשובות
תלוי במה
כן
4d1
תמיד לוקחים את הציון הגבוה יותר אז גם אם תכשל לא נורא
4d1
כן
אם אתה נכשל במועד ב בכל זאת לוקחים את הציון הגבוהה יותר לא?
אבל בדרך כלל בוחרים את הציון הגבוה ביניהם תבדוק את זה
באיזה מקצוע
ואם תחרוש כן
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אצלנו לוקחים את הציון האחרון לא הגבוה ביותר
אנונימי
אה אוי, באיזה מקצוע? אם יש לך זמן ללמוד אני בטוחה שתצליח להוציא ציון יותר גבוה
תלוי אם אתה חושב שתצליח להוציא יותר, אם אתה עומד ללמוד ולהשקיע אז לך למועד ב