9 תשובות
יב
בדרך כלל ביא או ביב תלוי מתי התחילו ללמוד בתיכון את המקצוע, אני אישית עושה את זה השנה בי כי הבית ספר שלי החליט על מתווה חדש
יב בדרך כלל
משתנה בין בתי ספר, אני עושה בכיתה יב
שואל השאלה:
מה הסיכוי שבשנתיים הקרובות יבטלו את הבגרות בספרות?
מה הסיכוי שבשנתיים הקרובות יבטלו את הבגרות בספרות?
אכן יב
אני יא ועשיתי
בכיתה יא לרוב זה פנימי וכיתה יב זה חיצוני
בעיקרון מה שהמורה בוחר
בעיקרון מה שהמורה בוחר
אצלי יש בגרות בי' בספרות אבל אנחנו השכבה הראשונה שעושה בגרות בי' בבית ספר
באותו הנושא: