8 תשובות
הייתי ממליצה לך להיפרד ממנו הוא נשמע רעיל
נשמע קצת קצת toxic הייתי אומרת
תפרדי ממנו מה זה
Dea
לא מתוקה תעזבי אותו לפני שיהיה מאוחר מדי
איכ הוא מגעיל ברמות קשות. תיפרדי
אני לא יודעת כמה זמן אתם יחד או בני כמה אתם ואני יודעת שזה קל מאוד להגיד וקשה מאוד ליישם אבל:
את יכולה לעזוב אותו עכשיו ולחסוך לעצמך הרבה מאוד זמן וסבל נפשי או שאת יכולה להישאר איתו וללמוד שיעור בהערכה עצמית.
את ניסחת לו הודעה מהלב, לא אמרת שום דבר שמשדר חוסר ביטחון, בסהכ רצית להרגיש שחשוב לו להיפגש איתך כמו שחשוב לך להיפגש איתו, והוא לקח את זה לכיוון הכי רחוק שאפשר וגם יצא עלייך בגלל זה.
זה מפוצץ לי את המוח איך גבר יכול לקרוא הודעה כזאת מבת זוג שלו, הודעה שמראה שאשכרה אכפת לך ושאת רוצה להרגיש ממנו אהבה והוא פשוט מחליט לענות בדיליי של כמה שעות רק בשביל בסוף לצאת עלייך על 800
אין לי שום מושג מה זה נותן לו להיות בן אדם כזה
באמת. מגיע לך מישהו שרוצה להיות איתך תמיד ולא מפחד לתת לך לדעת את זה
תקשיבי זה בן אדם שאוהב אותך או שאכפת לו לדעתי תפרדי מינו
הוא מדבר ממש מגעיל. אין חוסר ביטחון בזה שאת רוצה reassurance , זה ליטרלי נורמטיבי חלק ממערכת יחסים בריאה.

תחכי כמה שעות ותדברי איתו על זה, אם את רואה שזה לא מתקדם הייתי שוקל את המערכת הזאת מחדש, אני לא הייתי רוצה להיות במצב שלך.