3 תשובות
זה היה בדיוק המצב שלי הייתי בטלפון כל השיעורים האלה ולמדתי חמישה ימים לתיאוריה ועברתי
הכל בסדר
תחרשי מהיום ואת תעברי אני למדתי יום לפני בערך ועברתי
אני גם מחפשת דרך להתעודד טופז