9 תשובות
מה הקשר
אנונימי
תתני לגבר לשמור ולאגור ובסוף זה יתפרץ עליך.
בהצלחה בזוגיות בהמשך...
בהצלחה בזוגיות בהמשך...
אנונימי
מה הבעיה שיש לנו גם רגשות? זה חלק בלתי נםרד מהזוגיות
מה לעשות שהם לא רובוטים
רוצה משהו קשיח תדברי עם קיר
רוצה משהו קשיח תדברי עם קיר
דיי מסכנים חח
אנונימית
בלרינה? אז מה זה אומר עלייך? מי את חושבת שאת רובוט?
הם בני אדם עם רגשות ואם את לא מוכנה להכיל את זה תתכונני להיות רווקה
הם בני אדם עם רגשות ואם את לא מוכנה להכיל את זה תתכונני להיות רווקה
לא כיף להתנהג כמו שאת מצפה שיתנהגו אלייך נכון?
מה'תרוצה
אני מעריצה אותך
באותו הנושא: