4 תשובות
אין ממש הבדל בטעם מהרגיל
וואלה בכללי האייס קפה שלהם לא משהו בכלל
שואל השאלה:
במה הוא שונה מהרגיל? הוא ממש מר?
במה הוא שונה מהרגיל? הוא ממש מר?
אנונימית
זה כאילו אמור להיות פחות סוכר אבל זה חרטא רצח אין הבדל בטעם
באותו הנושא: