5 תשובות
לא הבנתי כל כך את הסיטואציה
שואל השאלה:
^קיצר אני משובץ לקורס בטכני ואני מסרב. השאלה היא האם כדאי להגיע ולדבר עם המפקד או לא להגיע בכללי
שואל השאלה:
לא רוצה שום קורס מת לעוף מהטכני... זה למה אני שואל אם להגיע ולסרב או פשוט לא להגיע לקורס
תקשיב, לסרב לטכני אין שאלה
דיי להיות אנטי לטכני
אין על המערך
באותו הנושא: