13 תשובות
אם לא יקרה כלום לא יהיה הפגנות.
על הממשלה
רפורמה משפטית?
שואל השאלה:
תמיד יהיה הפגנות השאלה על מה
על הממשלה, בלי קשר לחטופים
אנונימי
כנראה יחפשו אשמים
שואל השאלה:
^^^^ישן מידי
על הממשלה,
כאילו אני אגיד לך, הממשלה גרמה ל7.10 מי יעצור אוצה מלעשות משהו כזה שוב?


בגלל זה הם עדיין מנסים להפיל את הממשלה
אנונימית
שואל השאלה:
ברור ידוע שהממשלה ביקשה מחמאס לבוא לטבוח באזרחים
ביבי היה בשלטון ב16 מתוך 18 השנים שחמאס שלט בעזה כולל בשביעי לאוקטובר.
כן, חלק גדול מהמצב עכשיו זה באחריותו
אנונימי
^אבל יאמר לזכותו שהוא נורא התפקח מאז
עד שהוא עשה עסקה כזאת נוראית ונכנע ללחץ של עינב צנגאוקר
אנונימי
על ביבי המסכן שלי