13 תשובות
כן, אני נשואה ואני לא שיא הצנועה באירועים / ימי הולדת. זה לא אומר עלי שום דבר.
כן
אם היא מכבדת את הבן זוג שלה זה עניין שלה כבר
אנונימי
שואל השאלה:
לדעתי זה גם לא מכבד כי לפי דעתי נראה חשוף =רווקה אבל יכולים לחלוק עלי
לדעתי זה גם לא מכבד כי לפי דעתי נראה חשוף =רווקה אבל יכולים לחלוק עלי
אנונימית
כן
אנונימית
אני חושבת כמוך
ויותר מזה
אני בכללי נגד לבוש פרובוקטיבי לא משנה אם בזוגיות או לא
ויותר מזה
אני בכללי נגד לבוש פרובוקטיבי לא משנה אם בזוגיות או לא
מעדיף שאם אהיה בקשר עם מישהי היא תתלבש צנוע, לפעמים לבוש חשוף מביא מסר גם אם לא אליו המשוררת התכוונה
שואל השאלה:
אני אישית גם טייץ לא כי זה בולט וזה כיאלו לדעתי זה גם חשוף במיוחד עם כיווצים וקצר
אני אישית גם טייץ לא כי זה בולט וזה כיאלו לדעתי זה גם חשוף במיוחד עם כיווצים וקצר
אנונימית
ברור שכן!!! כל אישה תעשה מה שהיא רואה לנכוןן
אני ממש מסכים איתך. לדעתי, אם אישה רוצה להתפשט, זה צריך להיות מול בן הזוג שלה בלבד, מתוך כבוד לגבולות הזוגיות והאינטימיות. וזה גם טיפה תלוי, ישנם כל בגדים שאני בהחלט ארגיש בנוח איתם, אבל כל הסטרפלס, טופ וכל זה, לדעתי זה לא מכבד
תלוי איזה חשוף אבל באפן כללי אני לא אוהבת חשוף כי זה נראה זול
שכל אחת תלבש מה שנוח לה
כן
אנונימי
באותו הנושא: