3 תשובות
כדי להצליח חייבים לעקוב במדויק אחרי המתכון, אין קיצורי דרך ואין תחליפים. הפעולה הכימית שעושה אבקת האפיה אינה זהה לזו של אבקת סודה לשתיה. אני במקרים כאלה קופצת לשכנה טובה ולוקחת ממנה כפית סודה לשתיה. זה גרושים ואפשר להחזיר למחרת. הכל בסר. מקווה שהצלחת
שימי אבקת אפייה אולי
כן זה קריטי
העוגיות יצאו קשות ולא אווריריות
באותו הנושא: