2 תשובות
קודם כל זה שיבוץ ממש סבבה שתדעי
דבר שני
תערערי על השיבוץ במיטב ובמקסימום טת תמיד יכולה ללכת לסרבנים ביום גיוס
זה תפקיד אחלה
ותתקשרי למיטב/תשלחי להם פניות