6 תשובות
אולי יש לך פחד מסוים
אולי את מרגישה שכשזה נשנוש קטן את יותר בשליטה
אולי את מרגישה שכשזה נשנוש קטן את יותר בשליטה
^איזו תשובה יפה וואי.
ומה שאני רוצה להוסיף זה שתשימי לב אם זה תהליך. אם זה מחמיר עם הזמן והופך להיות יותר ויותר קשה - תשתפי את מי שצריך. אפשר לעזור בכל דבר אם תופסים את זה בזמן.
ומה שאני רוצה להוסיף זה שתשימי לב אם זה תהליך. אם זה מחמיר עם הזמן והופך להיות יותר ויותר קשה - תשתפי את מי שצריך. אפשר לעזור בכל דבר אם תופסים את זה בזמן.
שואל השאלה:
זה משהו שאני מתקשה איתו לדעתי כבר איזה שנתיים לפחות אבל אני לא רוצה להדאיג את ההורים שלי כי בסופו של יום אני כן במשקל בריא וזה אז אני לא יודעת
זה משהו שאני מתקשה איתו לדעתי כבר איזה שנתיים לפחות אבל אני לא רוצה להדאיג את ההורים שלי כי בסופו של יום אני כן במשקל בריא וזה אז אני לא יודעת
אנונימית
אני לא מכיר את ההורים שלך אז לא יודע איך הם מתמודדים עם דברים כאלה אבל נראה לי שאם הם לא לחוצים מידי או קיצוניים מידי אז זה משהו שכל הורה היה רוצה לדעת שהילד שלו מתמודד איתו (אני אבא בעצמי).
גם אם בסוף מסתבר שזה סתם שטויות ושהכל בסדר. הכי כיף לדבר בחופשיות עם ההורים ולשתף. זה נראה לי גם משחרר כזה. הופך תחיים לפחות מורכבים.
גם אם בסוף מסתבר שזה סתם שטויות ושהכל בסדר. הכי כיף לדבר בחופשיות עם ההורים ולשתף. זה נראה לי גם משחרר כזה. הופך תחיים לפחות מורכבים.
שואל השאלה:
בתכלס הם מודעים לזה לדעתי הם פשוט חושבים שזה יותר בקטע של אני מעדיפה לאכול ממתקים וזה
גם בלי קשר יש לי אחים עם בעיות יותר גדולות ממני אני לא רוצה להוסיף לזה
אני מבינה מה אתה אומר בתכלס ואני בדרך כלל כן פתוחה איתם אבל זה מהדברים האלה שמרגישים לא נכון לספר לאנשים בכלל אני לא בטוחה איך להסביר את זה
בתכלס הם מודעים לזה לדעתי הם פשוט חושבים שזה יותר בקטע של אני מעדיפה לאכול ממתקים וזה
גם בלי קשר יש לי אחים עם בעיות יותר גדולות ממני אני לא רוצה להוסיף לזה
אני מבינה מה אתה אומר בתכלס ואני בדרך כלל כן פתוחה איתם אבל זה מהדברים האלה שמרגישים לא נכון לספר לאנשים בכלל אני לא בטוחה איך להסביר את זה
אנונימית
אני בטוח שהאינטואיציה שלך לא לספר כרגע היא נכונה. תמיד אני סומך על האינטואיציה שלי :)
סבבה יופי. אבל באמת אם מרגיש לך שיש שינוי לרעה פתאום אז תדעי לעשות מה שצריך. וסבבה תנשנש בנתיים במנות קטנות. ציפורים עושות את זה והן נראות לי די שמחות.
סבבה יופי. אבל באמת אם מרגיש לך שיש שינוי לרעה פתאום אז תדעי לעשות מה שצריך. וסבבה תנשנש בנתיים במנות קטנות. ציפורים עושות את זה והן נראות לי די שמחות.