2 תשובות
אני בתיכון עכשיו והחלפתי הרבה חבורות תאמין לי
יצאתי עכשיו מחבורה שהיו צבועים וכרגע יש לי פשוט חברים מפוזרים מכול השכבה וככה יותר טוב לי
אתה תחווה עוד את החוויות של התיכון תאמין לי אני גם חוויתי הרבה דברים בתיכון
וגם יהיו לך רגעים שאתה תהיה לבד כמו שזה קורה לכולם פשוט תהיה אתה ותזרום עם כולם ואתה תמצא את הסביבה שלך
יצאתי עכשיו מחבורה שהיו צבועים וכרגע יש לי פשוט חברים מפוזרים מכול השכבה וככה יותר טוב לי
אתה תחווה עוד את החוויות של התיכון תאמין לי אני גם חוויתי הרבה דברים בתיכון
וגם יהיו לך רגעים שאתה תהיה לבד כמו שזה קורה לכולם פשוט תהיה אתה ותזרום עם כולם ואתה תמצא את הסביבה שלך
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
באותו הנושא: