9 תשובות
אם את לא צריכה להגיע לית הספר אז כן
כן
שואל השאלה:
^^^ יש לי רק שלוש שעות אבל לאמשהו חשוב יש לי חינוך לשון ותנך וכבר סיימנו את החומר שצריך ללמוד
^^^ יש לי רק שלוש שעות אבל לאמשהו חשוב יש לי חינוך לשון ותנך וכבר סיימנו את החומר שצריך ללמוד
אנונימית
^אז נראה לי ששווה ללכת למשמרת במקום ביהס
אז תלכי למשמרת אם יאשרו לך
שואל השאלה:
אמרו לי שבגלל המלחמה אז ביטלו את השיטת מנות אז גם אם רושמים לי חיסור זה לא רלוונטי ואני חושבת שגם סגרו כבר תעודות
אמרו לי שבגלל המלחמה אז ביטלו את השיטת מנות אז גם אם רושמים לי חיסור זה לא רלוונטי ואני חושבת שגם סגרו כבר תעודות
אנונימית
אסור לך לעשות משמרת בוקר בלי אישור מחנך אז כל עוד המחנכת שלך לא תאשר אסור לך לעשות בוקר
שואל השאלה:
לא נראלי יש סיבה שהוא לא יאשר אנחנו לא לומדים
לא נראלי יש סיבה שהוא לא יאשר אנחנו לא לומדים
אנונימית
אם המחנך שלך מאשר אז הכל טוב ולכי על זה
באותו הנושא: