התחברות
הרשמה
אנשים שהיו בחטיבה בכיתת עמט ובתיכון לא,איך היה העומס של כיתה י לעומת כיתה ט?
22 ביוני 2026, 15:51
כיתה
תיכון
חטיבת ביניים
כיתה ט'
כיתה מדעית
תשובה אחת
תלוי במגמות שאת בוחרת אני הייתי במדעית ובחרתי פיזיקה והנדסת תוכנה אז העומס היה דומה התיכון מן הסתם יותר קשה אבל שוב תלוי במגמות
A
Anonymous1112
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
כאלה שבחטיבה או שהיו כבר בחטיבה...
אם יש פה אנשים שהיו בכיתת טו"ב כנסו
מה זה אומר עלי שבחטיבה ליותר אנשים היה קראש עלי מאשר אנשים שהיו חברים שלי?
אנשים שהיו בכיתה חדשה והכירו אנשים
מה הסיכויים שהיו בנים חתיכים בחטיבה (כיתה ז') חוויה שלכם הייתם בכיתה ז או שאתם עכשיו בחטיבה
יש פה אנשים שהיו הקבצה ב בחטיבה ועלו לארבע יחל?(מתמטיקה)
לאנשים שהיו בכיתת מופת בחטיבה, או פשוט אנשים שמכירים טוב את כיתת מופת
אנשים שהיו בכיתת ספורט טיפים? הצעות?
אנשים שהיו בכיתת מצויינות כלשהיא, זה שווה את זה?
אני שנה הבאה עולה לחטיבה, כמה חברים אני יכולה לבחור שהיו איתי בכיתה????
תיכוניסטים, כמה אנשים שהיו איתכם בחטיבה גם איתכם עכשיו?