לפני כמה חודשים דיברנו עם הבית ספר ואמרו לדבר איתם שתיגמר השנה ורק אם יהיה מקום פנוי כי לא היה מקום פנוי אז אמא שלי דיברה איתם אתמול ואמרו לנו לשלוח הודעה לעירייה יש מצב שזה אפשרי שאני אעבור? כי אם לא היה מקום הם היו פשוט אומרים שאין מקום בבית ספר לא?