היי טוב כמה שאלות לגבי הצבא אשמח לתשובות מאנשים שיכולים לעזור
קודם כל ככה משובצת לאיסוף קרבי,מאוד מאוד רוצה לקבל מיון ללוחמה אלקטרונית אבל ביקשתי ולא נותנים לי אשמח לדעת מה אפשר לעשות עם זה.אז שוקלת לשנות את השיבוץ לתותחנים. בהתחלה הייתי מאוד גיבורה וחשבתי שאהיה מסוגלת לעשות את הטירונות של איסוף(למרות כאבים כרוניים) שאגב גם עכשיו אני חושבת שאני מסוגלת פשוט אסבול את חיי. אז אני מחפשת להיות לוחמת כי לא בא לי לוותר על חלום פשוט להקל על עצמי,הבנתי שהטירונות של התפקידים שציינתי יותר קלה. אשמח לחוות דעת לגבי התפקידים. בנוסף במקרה ואני נופלת בשבועיים מכין לוחמות- אם אתעקש מספיק ישימו אותי בתפקיד הדרכה/ סמבצית או משהו בסגנון? או שנטו מטבח פקידה וכאלה תודה לכולם