5 תשובות
לגשת למועד ב
לעשות מועד ב' והפעם להתכונן כראוי
קרה לטובים ביותר
להרים תראש ולהמשיך לנסות
להרים תראש ולהמשיך לנסות
תלמדי למועד ב ואל תורידי את הראש תמשיכי
קל מאד להיקלע ליאוש, במיוחד אם למדנו, השקענו והרגשנו מוכנים.
הביטחון עצמי בשפל והתחושות קשות.
אנושי ומובן.
כולנו אוהבים להצליח.
יש גם כישלונות, זה חלק אינטגרלי מהחיים.
החוכמה היא להמשיך הלאה, לנתק עצמך ממה שהיה ולהביט קדימה בתקווה, תוך התפתחות וצמיחה.
תמיד ניתן לשפר...רק עניין של זמן וסבלנות.
ואז הכישלון הופך לזיכרון רחוק.
אין שלמות...
הביטחון עצמי בשפל והתחושות קשות.
אנושי ומובן.
כולנו אוהבים להצליח.
יש גם כישלונות, זה חלק אינטגרלי מהחיים.
החוכמה היא להמשיך הלאה, לנתק עצמך ממה שהיה ולהביט קדימה בתקווה, תוך התפתחות וצמיחה.
תמיד ניתן לשפר...רק עניין של זמן וסבלנות.
ואז הכישלון הופך לזיכרון רחוק.
אין שלמות...
באותו הנושא: