68 תשובות
ככה זה הדור הזה חרא
אנונימית
והם רק מתרבים
ערסים לא כאלה גרועים וחלקם דווקא אחלה אנשים יש לי כמה חברים כאלה
שואל השאלה:
איכ למה נתתי לך פרח אני רוצה אותו בחזרה
איכ למה נתתי לך פרח אני רוצה אותו בחזרה
שואל השאלה:
ערסים הסוג אנשים הכי נמוך אבר sorry not sorry
ערסים הסוג אנשים הכי נמוך אבר sorry not sorry
מה הם עשו לך
שואל השאלה:
אוי הם עשו כל כך הרבה
לא רק לי
אוי הם עשו כל כך הרבה
לא רק לי
שואל השאלה:
ערסים הם הסוג אנשים הכי נמוך
קשה להם להוציא משפט בלי לומר נודר או לקלל
כל דבר שאתה עושה הם דופקים לך מילה
רבים מכות עם כל בן אדם אפשרי
צורחים
חושבים שהם איזה גנגסטרים
מכוערים
כל אחד נראה אותו הדבר
תומכים באייל גולן
ויש עוד המון
אנשים נמוכים מאוד קיצר
ערסים הם הסוג אנשים הכי נמוך
קשה להם להוציא משפט בלי לומר נודר או לקלל
כל דבר שאתה עושה הם דופקים לך מילה
רבים מכות עם כל בן אדם אפשרי
צורחים
חושבים שהם איזה גנגסטרים
מכוערים
כל אחד נראה אותו הדבר
תומכים באייל גולן
ויש עוד המון
אנשים נמוכים מאוד קיצר
אני מסכימה
מה אכפת לך שהם אומרים נודר זה פוגע בך?
אין לי כוח לעבור על הכל אבל אתה סתם מכליל ובטח קורא לכל מי שעם כיפה ערס
אין לי כוח לעבור על הכל אבל אתה סתם מכליל ובטח קורא לכל מי שעם כיפה ערס
שואל השאלה:
כן זה פוגע בי מאוד
וזה הדבר היחיד שהסתכלת עליו מכל שאר הדברים ההרבה יותר גרועים שכתבתי?
כן זה פוגע בי מאוד
וזה הדבר היחיד שהסתכלת עליו מכל שאר הדברים ההרבה יותר גרועים שכתבתי?
שואל השאלה:
לא, אני מתכוון לכל אלה שעם כיפה וציצית אבל בכל זאת מקללים ורבים מכות ואומרים נודר
80% of the ערסים btw
לא, אני מתכוון לכל אלה שעם כיפה וציצית אבל בכל זאת מקללים ורבים מכות ואומרים נודר
80% of the ערסים btw
שואל השאלה:
וזה לא פוגע בי כי אני איזה דתי או משהו, לגמרי ההפך אני כמעט ואתאיסט
אבל זה עדיין דוחה מאוד.
וזה לא פוגע בי כי אני איזה דתי או משהו, לגמרי ההפך אני כמעט ואתאיסט
אבל זה עדיין דוחה מאוד.
כתבתי שאין לע כוח לעבור על הכל
שואל השאלה:
תירוצים.
תירוצים.
לנדור זה לא חטא אחי
אחי 5 בלילה אתה כותב לי מגילות כאילו זה מעניין אותי מה תירוצים
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה חטא
אבל כן בתכלס זה כן
לנדור סתם זה חטא
אבל שוב
אני לא מאמין וזה לא פוגע בי דתית
לא אמרתי שזה חטא
אבל כן בתכלס זה כן
לנדור סתם זה חטא
אבל שוב
אני לא מאמין וזה לא פוגע בי דתית
זה לא מה שהוא אמר.
אבל מה לעשות ממש קשה לי עם כל הערסים האלה.
מקללים,צורחים. פאקינג לפני שבועיים חבורה של ערסים לקחה בכוח את חבר שלי ודחפה אותו לכביש וצחקו.
אני לא אומר שכל מי שעם ציצית הוא ערס אבל בוא נגיד זה לא כזה קשה לזהות...
אבל מה לעשות ממש קשה לי עם כל הערסים האלה.
מקללים,צורחים. פאקינג לפני שבועיים חבורה של ערסים לקחה בכוח את חבר שלי ודחפה אותו לכביש וצחקו.
אני לא אומר שכל מי שעם ציצית הוא ערס אבל בוא נגיד זה לא כזה קשה לזהות...
שואל השאלה:
^^^די אתה בן 14 אני מוכן להתערב שגם אתה ערס צעצוע
^^^די אתה בן 14 אני מוכן להתערב שגם אתה ערס צעצוע
שואל השאלה:
^^ אוי כן לגמרי מסכים עם כל מילה
^^ אוי כן לגמרי מסכים עם כל מילה
אתה בן 15 מה אתה מתנשא אני מת
ואני לא ערס
לגבי ההולכים מכות כן זה חרא של אנשים וכאלה שמציקים לסתם אנשים ברחוב
ואני לא ערס
לגבי ההולכים מכות כן זה חרא של אנשים וכאלה שמציקים לסתם אנשים ברחוב
שואל השאלה:
היה לי חבר שכמעט התאבד כי ערסים הציקו לו ועשו עליו חרם בגלל שהוא יחסית "שקט" ולכלך על אייל גולן כביכול
הוא לא מדבר איתם הוא לא עשה להם כלום חוץ מזה
וזה לא דבר רע בכלל
וזה לא המקרה היחיד שאני מכיר ואני בטוח שיש טונות של מקרים אחרים שאני לא מכיר
אז כן, ערסים זה כת,כת של אנשים דוחים ונמוכים.
היה לי חבר שכמעט התאבד כי ערסים הציקו לו ועשו עליו חרם בגלל שהוא יחסית "שקט" ולכלך על אייל גולן כביכול
הוא לא מדבר איתם הוא לא עשה להם כלום חוץ מזה
וזה לא דבר רע בכלל
וזה לא המקרה היחיד שאני מכיר ואני בטוח שיש טונות של מקרים אחרים שאני לא מכיר
אז כן, ערסים זה כת,כת של אנשים דוחים ונמוכים.
שואל השאלה:
^^ 14 ו13 זה הphase אני לא מתנשא
^^ 14 ו13 זה הphase אני לא מתנשא
עזוב אחי אתה מוזר
שואל השאלה:
אוי תודה אני מקבל את זה הרבה:))
אוי תודה אני מקבל את זה הרבה:))
מצטער לשמוע על מה שקרה לחבר שלל
שואל השאלה:
אני לא מבין איך לא לתת יד לאלימות ולערסים ולכל הדבר הדוחה הזה נקרא להיות "מוזר"...
אני לא מבין איך לא לתת יד לאלימות ולערסים ולכל הדבר הדוחה הזה נקרא להיות "מוזר"...
שאתה אטסיסט הכל ברור יבן דוד לקחת על זה מחוייבות אישית אני מבין
שואל השאלה:
מה הקשר בין זה שאני אתאיסט לבין זה שאני לא תומך בערסים?
בעצם, לא תומך זה כללי מידי.
מתעב יותר נכון.
מה הקשר בין זה שאני אתאיסט לבין זה שאני לא תומך בערסים?
בעצם, לא תומך זה כללי מידי.
מתעב יותר נכון.
פשוט מזעזע מדינה של בבונים שאנחנו מגדלים
לא אתה מוזר כי כל מילה שנייה שלך זה אנגלית ואתה מתנשא עליי כאילו אתה בן 40
לא אוהב מתנשאים וזה איכשהו רק אתם
שואל השאלה:
קודם כל אני לא מתנשא.
עד עכשיו אתה נותן פה תירוצים ולא מקשיב לשום מילה ממה שאני כותב
ואמרתי סה"כ מילה אחת באנגלית בתשובה אחת אל תגיד סתם
קודם כל אני לא מתנשא.
עד עכשיו אתה נותן פה תירוצים ולא מקשיב לשום מילה ממה שאני כותב
ואמרתי סה"כ מילה אחת באנגלית בתשובה אחת אל תגיד סתם
שואל השאלה:
לא הבנתי אז להיות ערס ולעשות חרם על אנשים ולקלל ולהרביץ ולהיות סוג אנשים כל כך נמוך, זה פתאום דבר טוב, ומי שלא זה אז הוא בעצם מוזר?
לא הבנתי אז להיות ערס ולעשות חרם על אנשים ולקלל ולהרביץ ולהיות סוג אנשים כל כך נמוך, זה פתאום דבר טוב, ומי שלא זה אז הוא בעצם מוזר?
מי אמר את זה אחי אתה סתם מוציא לי מילים מהפה
שואל השאלה:
זאת הכוונה שלך, לא?
אתה מגן עליהם וקורא לי מוזר עם תירוצים לא קשורים.
זאת הכוונה שלך, לא?
אתה מגן עליהם וקורא לי מוזר עם תירוצים לא קשורים.
אני לא מגן עליהם גם כתבתי כבר שאנשים שמציקים סתם ומרביצים הם חרא של אנשים פשוט אל תכליל
שואל השאלה:
אני רואה כל כך הרבה ערסים שונים כל יום
ממה שאני רואה כולם אותו הדבר ועושים אותו הדבר וחושבים אותו הדבר ונראים אותו הדבר.
אתה חושב שרק ילד אחד עשה חרם על אחד החברים שלי שדיברתי עליו עכשיו?
זאת הייתה שכבה שלמה ועוד תלמידים משכבות מעליו.
סבבה אם יש איזה אחד או שניים "נורמלים"
רוב הערסים הם כאלה.
אנשים נמוכים ומגעילים, כת.
אני רואה כל כך הרבה ערסים שונים כל יום
ממה שאני רואה כולם אותו הדבר ועושים אותו הדבר וחושבים אותו הדבר ונראים אותו הדבר.
אתה חושב שרק ילד אחד עשה חרם על אחד החברים שלי שדיברתי עליו עכשיו?
זאת הייתה שכבה שלמה ועוד תלמידים משכבות מעליו.
סבבה אם יש איזה אחד או שניים "נורמלים"
רוב הערסים הם כאלה.
אנשים נמוכים ומגעילים, כת.
שואל השאלה:
וממה שאתה רושם זה נראה שאתה ממש מגן עליהם
אתה אומר שאלה שמרביצים ומקללים ומציקים הם חרא של אנשים, אבל כל הקטע של המילה ערס ושל בכללי המושג ערס, הוא אנשים שעושים בדיוק את אותם הדברים.
וממה שאתה רושם זה נראה שאתה ממש מגן עליהם
אתה אומר שאלה שמרביצים ומקללים ומציקים הם חרא של אנשים, אבל כל הקטע של המילה ערס ושל בכללי המושג ערס, הוא אנשים שעושים בדיוק את אותם הדברים.
אממ הם בני אדם להזכיר לכם מה זה הדיבור הזה שהולך כאן לייסטר כמה לשון הרע
אתה מדבר כאילו אתה איזה רמה גבוהה מזה למה קיימים למה אתה קיים למה שמאלנים קיימים זה מה יש תתמודד גם אני שונא ששמים לי טחינה בלאפה ואני עדיין אוכל ואחשלי אתה משועמם כותב פוסטים בהתמסכנות כאילו לקחת על זה פרויקט
שואל השאלה:
אוי סליחה שכחתי שאני בסטיפס
נו טוב ירדו לי איזה 10 נקודות אמינות
אוי סליחה שכחתי שאני בסטיפס
נו טוב ירדו לי איזה 10 נקודות אמינות
שואל השאלה:
מה הקשר שמאלני?
מה הקשר שמאלני?
אה נו כפרה עליכם מי שמדבר זה ילד בן 15 מה אתם דופקים את הראש עוד איזה קטין מתלהב מהאתר שמחפש על מה לעשות עיניין
כי אנחנו חיים במדינה עם חינוך כושל
שמע אחי מי מגן עליהם עזוב אין לי כוח לדבר איתך
שואל השאלה:
^^^ מה הבעיה במה שאני אומר אבל?
האם לא לתמוך אנשים שמקללים ומרביצים ומתנהגים דוחה, זה פתאום דבר רע?
^^^ מה הבעיה במה שאני אומר אבל?
האם לא לתמוך אנשים שמקללים ומרביצים ומתנהגים דוחה, זה פתאום דבר רע?
שואל השאלה:
אם בני אדם, למה לא להתנהג כמו בני אדם?
אם בני אדם, למה לא להתנהג כמו בני אדם?
אבל למה אתה מכליל לעזעזל מי קבע שלבן אדם אלים גם יקראו ערס אתם בכלל יודעים מה הפירוש של השם הזה סתם שמעתם אותו מילדות ברחוב צעקו את זה אז החשבתם את זה כ "נהוראי" ותתעורר כל העולם כזה בערך וכן זה עצוב זה לא אמור להיות מוצדק אבל מה אפשר לעשות העולם הדרדר ואתה לא אמור להגיד בכל מקרה על יהודים אחים שלך למה הם חיים ולמה ככה וככה טאקט , כי בורא עולם בחר אין מה לעשות
שואל השאלה:
לא אמרתי למה הם חיים, אמרתי למה הם קיימים
ואני לא מדבר על הבן אדם עצמו ב"למה הם קיימים" אלא בהתנהגות שלהם
אולי היה עדיף לכתוב "למה הם מתנהגים ככה?"
ואני לא מכליל
אני לא מדבר בכללי על אנשים אלימים
אני מדבר על האלה שמתלבשים ככה ונראים ככה ומדברים ככה.
לא אמרתי למה הם חיים, אמרתי למה הם קיימים
ואני לא מדבר על הבן אדם עצמו ב"למה הם קיימים" אלא בהתנהגות שלהם
אולי היה עדיף לכתוב "למה הם מתנהגים ככה?"
ואני לא מכליל
אני לא מדבר בכללי על אנשים אלימים
אני מדבר על האלה שמתלבשים ככה ונראים ככה ומדברים ככה.
שואל השאלה:
לא כל בן אדם אלים הוא ערס, וגם לא כל ערס הוא בן אדם אלים, אבל הרוב, מהניסיון שלי ומהנסיון של אנשים שאני מכיר ואנשים ששאלתי.
לא כל בן אדם אלים הוא ערס, וגם לא כל ערס הוא בן אדם אלים, אבל הרוב, מהניסיון שלי ומהנסיון של אנשים שאני מכיר ואנשים ששאלתי.
שואל השאלה:
ומה זה משנה אם הם יהודים?
שיהיו איזה עדה או איזה דת שהם רוצים
ואם הם ככה כי בורא עולם בחר, אז אני באמת אבחר להיות אתאיסט.
ומה זה משנה אם הם יהודים?
שיהיו איזה עדה או איזה דת שהם רוצים
ואם הם ככה כי בורא עולם בחר, אז אני באמת אבחר להיות אתאיסט.
תשמע ללינוי אישה חכמה פן ירבו תלמד דברי חוכמה לפני שאתה יורק שטיות מהפה ברור אתאיסט
חיים וקיימים זה בדיוק הגדרה אותו הדבר כפרה עליך אל תיתמם, וקודם כל מה אכפת לך איך אנשים מתלבשים ואיך הם נראים? כל אחד ואיך ומה שהוא אוהב לגבי עצמו, אף אחד לא נכנס לך לגוף וללבוש נכון? מה זה כל כך מפריע לך? את ההתנהגות של האנשים במדינה/ובעולם אני יכולה להבין חד משמעית אבל אתה יודע זה לא שאפשר לעשות עם זה משהו.. בסוף בן אדם מגיע לקצה החיים שלו ומבין את הטעויות שלו לקראת הסוף
שואל השאלה:
לא אכפת לי איך הם נראים, אכפת לי איך הם מתנהגים.
אתם סוטים מהנושא ואומרים דברים לא קשורים בכלל.
לא אכפת לי איך הם נראים, אכפת לי איך הם מתנהגים.
אתם סוטים מהנושא ואומרים דברים לא קשורים בכלל.
תגיד מה באת להטריל אותי ממש אמרת למעלה "אני מדבר על האלה ש מתלבשים ו נראים ככה
שואל השאלה:
כי הרוב מתלבשים ככה ונראים ככה
אבל אני לא מדבר על איך שהם נראים או על איך שהם מתלבשים...
זה לא מה שאני מתלונן עליו וזה לא מה שאכפת לי ממנו
אני מדבר על ההתנהגות שלהם...
כי הרוב מתלבשים ככה ונראים ככה
אבל אני לא מדבר על איך שהם נראים או על איך שהם מתלבשים...
זה לא מה שאני מתלונן עליו וזה לא מה שאכפת לי ממנו
אני מדבר על ההתנהגות שלהם...
אוקיי אבל מה אתה רוצה שנעשה עם זה מה אתה רוצה שכבר נגיד לך על התנהגות של אנשים?
שואל השאלה:
זאת בדיוק השאלה...
למה זאת ההתנהגות שלהם ו*למה מנרמלים את זה*
זאת בדיוק השאלה...
למה זאת ההתנהגות שלהם ו*למה מנרמלים את זה*
מזה למה למה יש בספארי אחי
אתה מנסה לחנך אנשים כאילו אתה מבין עולם לבוש התנהגות פה שם למה למי אכפת אם אתה מתלבש כמו השקית של התבלין של המנה חמה
אתה לך בדרך שלך מה שאתה מבין וכל אחד לדרך שלו מזה ההתנשאות הזאת
גאון הדור
אתה מנסה לחנך אנשים כאילו אתה מבין עולם לבוש התנהגות פה שם למה למי אכפת אם אתה מתלבש כמו השקית של התבלין של המנה חמה
אתה לך בדרך שלך מה שאתה מבין וכל אחד לדרך שלו מזה ההתנשאות הזאת
גאון הדור
הם קיימים כדי להיות בסוף שוטרים במשטרת ישראל של בנגביר
שואל השאלה:
^^אמרתי שלא אכפת לי איך הם מתלבשים, אני מדבר על ההתנהגות שלהם...
לא הבנתי מה אתה אומר "אתה מנסה לחנך אנשים אין להתנהג"
ההתנהגות שלהם עובדתית התנהגות דוחה
למה אתה מצדיק את ההתנהגות הזו?
^^אמרתי שלא אכפת לי איך הם מתלבשים, אני מדבר על ההתנהגות שלהם...
לא הבנתי מה אתה אומר "אתה מנסה לחנך אנשים אין להתנהג"
ההתנהגות שלהם עובדתית התנהגות דוחה
למה אתה מצדיק את ההתנהגות הזו?
למה אני חייב להצדיק את הדעה שלך ליד ההתנהגות שלך ההתנהגות שם גן עדן אני לא אומר לך סתם יש לך שפה של מתנשא מגעילה זה יותר גרוע מהכל אתה חושב אתה מעל מישהו למה אתה יכול לשפוט מישהו למה הוא ככה וזה המציאות תיהיה בריא גבר
כע גם אני לא סובל אותם
שואל השאלה:
^^ אף אחד לא מושלם
ההתנהגות שלי בהחלט יכולה להיראות כמתנשאת
למרות שלא כזה הבנתי על מה ועל מי אני מתנשא אבל בסדר.
אבל ההתנהגות של הערסים באמת מאוד דוחה ואיך אתה יכול להשוות בין שני הדברים, אני לא יודע.
וכן לדעתי אני רמה מעל הערסים
התנהגות דוחה של חיות.
אבל שים לב שהשאלה שלי הייתה "למה מנרמלים את זה" ואתה אומר "זו המציאות" המציאות היא ככה כי זה מנורמל.
והשאלה שלי היא למה.
שוב, למה להצדיק את ההתנהגות שלהם?
^^ אף אחד לא מושלם
ההתנהגות שלי בהחלט יכולה להיראות כמתנשאת
למרות שלא כזה הבנתי על מה ועל מי אני מתנשא אבל בסדר.
אבל ההתנהגות של הערסים באמת מאוד דוחה ואיך אתה יכול להשוות בין שני הדברים, אני לא יודע.
וכן לדעתי אני רמה מעל הערסים
התנהגות דוחה של חיות.
אבל שים לב שהשאלה שלי הייתה "למה מנרמלים את זה" ואתה אומר "זו המציאות" המציאות היא ככה כי זה מנורמל.
והשאלה שלי היא למה.
שוב, למה להצדיק את ההתנהגות שלהם?
חחח תפסיק לדבר סלט אחי אף אחד לא מנרמל כלום שזה המציאות מול הפנים שלך אין מה לנרמל זה המצב אין לך לברוח
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אף אחד לא מנרמל את זה? תסתכל מסביבך
לפני כמה שנים דבר כזה לא היה נורמלי בכלל
היה נחשב כדבר גועלי דוחה, לעומת זאת היום אתה רואה את זה בכל מקום ולאף אחד לא אכפת. זה נקרא לנרמל את זה.
ואם זה המצב שלנו אנחנו בבעיה כמדינה
מה זאת אומרת אף אחד לא מנרמל את זה? תסתכל מסביבך
לפני כמה שנים דבר כזה לא היה נורמלי בכלל
היה נחשב כדבר גועלי דוחה, לעומת זאת היום אתה רואה את זה בכל מקום ולאף אחד לא אכפת. זה נקרא לנרמל את זה.
ואם זה המצב שלנו אנחנו בבעיה כמדינה
באותו הנושא: