2 תשובות
אחד מהסייד אפקטס של דמוקרטיה
חסרי סבלנות, עצבניים, עייפים, ממהרים. זה לא סיבות לעשות את זה כי בסוף זה מסכן את הסביבה ועובא על חוקי התנועה אבל זה דברים שיכולים לגרום לזה
ואם את מתכוונת ספצילית למי שהפגינו אז כדי להראות נוכחןת, לעשות רעש, "להשמיע קול"
התחברות ל