3 תשובות
עם אח
חוויות לאוסף המשפחתי
חוויות לאוסף המשפחתי
שואל השאלה:
עשיתי עם אח שלי וזה היה אחד האיטיים
יכולתי לעשות לבד אבל לא נורא
עשיתי עם אח שלי וזה היה אחד האיטיים
יכולתי לעשות לבד אבל לא נורא
חחח וואללה
תעשי מה שמרגיש לך שיעשה לך הכי טוב ושהכי תהני בו❤
תעשי מה שמרגיש לך שיעשה לך הכי טוב ושהכי תהני בו❤
באותו הנושא: