3 תשובות
ככה היה במערכת הישנה יב הייתה הכיתה השמינית משהו מתקופת המנדט
^וואלה חשבתי שזה לפי הגיל
פעם החינוך בארץ היה מחולק ל2
הראשונה מכינת יסוד של ארבע שנים (א-ד) ולאחר מכן גימנסיה (ה-יב). כיתות הגימנסיה היו מחולקות ל"מחלקות" כלומר כיתה ט' הייתה המחלקה החמישית, כיתה י' שישית וכן הלאה. החלוקה הזאת הייתה נהוגה במספר מדינות באירופה בעבר
התחברות ל