3 תשובות
ככה היה במערכת הישנה יב הייתה הכיתה השמינית משהו מתקופת המנדט
^וואלה חשבתי שזה לפי הגיל
פעם החינוך בארץ היה מחולק ל2
הראשונה מכינת יסוד של ארבע שנים (א-ד) ולאחר מכן גימנסיה (ה-יב). כיתות הגימנסיה היו מחולקות ל"מחלקות" כלומר כיתה ט' הייתה המחלקה החמישית, כיתה י' שישית וכן הלאה. החלוקה הזאת הייתה נהוגה במספר מדינות באירופה בעבר
הראשונה מכינת יסוד של ארבע שנים (א-ד) ולאחר מכן גימנסיה (ה-יב). כיתות הגימנסיה היו מחולקות ל"מחלקות" כלומר כיתה ט' הייתה המחלקה החמישית, כיתה י' שישית וכן הלאה. החלוקה הזאת הייתה נהוגה במספר מדינות באירופה בעבר
באותו הנושא: