5 תשובות
שמאלנים שלא מתגייסים זה מה זה לא סבבה. אבל הם יושבים בכלא וחרדים לא
הפוקוס התקשורתי הוא על החרדים בגלל שאף אחד לא מפנה את האצבע על אנשים ספציפיים אלא על התנהלות של חברות בכללותן. החברה החרדית משתמטת ברובה המוחלט, בניגוד לחברה החילונית שלא משתמטת ברובה המוחלט. לא מאשימים חרדי ספציפי, מאשימים את ההסתגרות וההתבדלות של החברה החרדית בפני המדינה. כלומר, אם שיעורי הגיוס של החרדים היו זהים לאלו של החברה החילונית, באמת לא היו יוצאים על החרדים המשתמטים יותר ממה שהיו יוצאים על החילונים המשתמטים.
זה לא סבבה בשני המקרים, אבל השמאלנים לא מקבלים גם תקציבי עתק מהמדינה על כלום
כי הם כמעט לא קיימים אין מה להשוות בכמות, מה גם שאותם מענישים והם לא מקבלים מימון מטורף מהמדינה
זה די משעשע כי אני מכיר יותר ימנים משתמטים משמאלנים בטענה שהצבא לא מתאים להם אז הם מוציאים פטור מעורך דין
אז גם על הימנים לא מסתכלים?
כי זה לא אותה כמות של החרדים שמדובר ברוב
אנונימי
התחברות ל