23 תשובות
לשלוח הודעה
מה הקטע לתת להתגעגע פשוט תדברו
מה הקטע לתת להתגעגע פשוט תדברו
תכתבי לו אם בא לך למה שתשחקי את המשחקים האלו
אם את יודעת שהוא כנראה ישן אז מה הבעיה תשלחי לו ואם הוא ישן עכשיו הוא יענה לך כשהוא יקום
לשלוח לו הודעה
בלי משחקים ובלי פחדים מיותרים
אם זה מה שאת רוצה לעשות ושיושב לך על הלב, תכתבי לו.
אני מבינה את הלחצים שיש לך כשלא עונים לך כי גם אני כזאת לפעמים, אבל תכניסי לעצמך לראש שהוא ישן, שיש לו דברים לעשות ביום ושזה לא אישי נגדך. אם יש מישהו שיש לו משהו אישי נגדך זאת כבר בעיה שלו, לא שלך.
תכתבי לו כי בתכלס אין לך מה להפסיד
בלי משחקים ובלי פחדים מיותרים
אם זה מה שאת רוצה לעשות ושיושב לך על הלב, תכתבי לו.
אני מבינה את הלחצים שיש לך כשלא עונים לך כי גם אני כזאת לפעמים, אבל תכניסי לעצמך לראש שהוא ישן, שיש לו דברים לעשות ביום ושזה לא אישי נגדך. אם יש מישהו שיש לו משהו אישי נגדך זאת כבר בעיה שלו, לא שלך.
תכתבי לו כי בתכלס אין לך מה להפסיד
שואל השאלה:
מה לרשום לו בוקר טוב מה קורה?
אנחנו תמיד מדברים רק בלילה חוץ מזה שאתמול לא דיברנו
להגיד לכם מה אני גם חוששת כי אולי הוא יחשוב שאני כבר בכיס שלו :(
מה לרשום לו בוקר טוב מה קורה?
אנחנו תמיד מדברים רק בלילה חוץ מזה שאתמול לא דיברנו
להגיד לכם מה אני גם חוששת כי אולי הוא יחשוב שאני כבר בכיס שלו :(
אנונימית
שלחי לו היי מה קורה
או לילה טוב
או לילה טוב
אה בעצם עכשיו כבר בוקר
שואל השאלה:
אבל עכשיו בוקר
אוף יש מלא חוקים
אבל עכשיו בוקר
אוף יש מלא חוקים
אנונימית
כן תשלחי לו בוקר טוב ומה קורה
מה שהוא יחשוב זה שלו ואת לא אחראית על מה הוא יחשוב, אבל תמיד עדיף שתכתבי לו מאשר לשחק משחקים ולתת להתגעגע,
כי משחקים עושים רע לשני הצדדים
מה שהוא יחשוב זה שלו ואת לא אחראית על מה הוא יחשוב, אבל תמיד עדיף שתכתבי לו מאשר לשחק משחקים ולתת להתגעגע,
כי משחקים עושים רע לשני הצדדים
שואל השאלה:
כן?
למרות שאנחנו מכירים פחות משבוע?
זה פשוט מוזר לי ממש שלא דיברנו אתמול למרות שהקשבתי לאלבום
כן?
למרות שאנחנו מכירים פחות משבוע?
זה פשוט מוזר לי ממש שלא דיברנו אתמול למרות שהקשבתי לאלבום
אנונימית
לא מבין מה הקטע בלא לכתוב
כשבנאדם שאני ממש אוהב לא כותה לי ככ זה מרגיש קצת מוזר לפעמים
כשבנאדם שאני ממש אוהב לא כותה לי ככ זה מרגיש קצת מוזר לפעמים
שואל השאלה:
סתם פשוט פוחדת על עצמי שאני אכנס לסרטים ואני גם מושפעת מכל הסרטונים האלה שראיתי שצריך להיות קשה להשגה ולתת לו להשקיע בך בהתחלה
ואפילו לא יצאנו לדייט
סתם פשוט פוחדת על עצמי שאני אכנס לסרטים ואני גם מושפעת מכל הסרטונים האלה שראיתי שצריך להיות קשה להשגה ולתת לו להשקיע בך בהתחלה
ואפילו לא יצאנו לדייט
אנונימית
לאדע פעם הייתי רודף אחרי כאלה אבל היום אני פשוט נעלם
ולא בקטע רע אבל זה לרוב נראה כחוסר אכפתיות למרות שאני לא יודע איך זה אצלכם
ולא בקטע רע אבל זה לרוב נראה כחוסר אכפתיות למרות שאני לא יודע איך זה אצלכם
את חושבת יותר מדי .
אני מבינה שקשה להימנע ממחשבות מיותרות אבל תנסי להיות צ'יל, כמו שיש דברים לא טובים שיכולים לקרות ככה יש דברים שהם ההפך, רק צריך לפקוח עיניים ולראות אותם.
את לא יכולה לדעת מה יקרה אם תנסי לכתוב לו, אז עדיף שתנסי ומקסימום תיכשלי מאשר שלא תנסי בכלל ואז תתחרטי על זה שלא ניסית
אני מבינה שקשה להימנע ממחשבות מיותרות אבל תנסי להיות צ'יל, כמו שיש דברים לא טובים שיכולים לקרות ככה יש דברים שהם ההפך, רק צריך לפקוח עיניים ולראות אותם.
את לא יכולה לדעת מה יקרה אם תנסי לכתוב לו, אז עדיף שתנסי ומקסימום תיכשלי מאשר שלא תנסי בכלל ואז תתחרטי על זה שלא ניסית
שואל השאלה:
^דיברנו בטלפון מלא
בעיקרון אני שלחתי הודעה אחרונה אבל דיברנו פיזית בשיחה אז לא כאילו שהוא התעלם
^דיברנו בטלפון מלא
בעיקרון אני שלחתי הודעה אחרונה אבל דיברנו פיזית בשיחה אז לא כאילו שהוא התעלם
אנונימית
תכתבי לו פשוט
באמת אין לך מה להפסיד
באמת אין לך מה להפסיד
אה אז נראלי שהוא כן בקטע
אבל אני נגיד שונא לשחק אז הייתי מקווה שזה הדדי, כל עוד הוא לא עושה את זה לדעתי עדיף לך שלא
אבל אני נגיד שונא לשחק אז הייתי מקווה שזה הדדי, כל עוד הוא לא עושה את זה לדעתי עדיף לך שלא
שואל השאלה:
לא יודעת אם הוא עושה את זה או שפשוט סתם לא יצא שנדבר
גם מה אני יודעת בכלל זה עדיין מוזר לי שמישהו מדבר איתי שעה בטלפון כשאנחנו אפילו לא זוג
לא יודעת אם הוא עושה את זה או שפשוט סתם לא יצא שנדבר
גם מה אני יודעת בכלל זה עדיין מוזר לי שמישהו מדבר איתי שעה בטלפון כשאנחנו אפילו לא זוג
אנונימית
לתת לו להתגעגע אליך? זה נשמע לי לא בריא
שואל השאלה:
כן צודק
כן צודק
אנונימית
תשמעי שואלת הפעם היחידה בחיים שיצאתי לדייט היה עם מישהי שדיברתי איתה איזה חודש וחצי לפני כי פשוט לא לגמרי יצא (הייתי בהכשרה די קשוחה מבחינת יציאות בצבא והיו איזה שבועיים שלא דיברנו באמצע)
זה מוגזם כן? אבל כאילו הכל טוב אם תדברו קצת לפני כל עוד באמת תיפגשו
זה מוגזם כן? אבל כאילו הכל טוב אם תדברו קצת לפני כל עוד באמת תיפגשו
שואל השאלה:
וואי אני מרגישה חסומה
וואי אני מרגישה חסומה
אנונימית
מה הכוונה חסומה?
באותו הנושא: