10 תשובות
זה די רע
קום ותעשה משהו עם עצמך
קצת, אבל אתה צעיר, זה הזמן להתחיל, אתה לא בן 30. תן גז.
עד עכשיו לא
מהרגע הזה כן

אני כן בטוחה שעשית משהו בחיים ואתה לא רואה את זה כמשמעותי
תתחיל להתמקד במה שמקדם אותך
וללמוד לשחרר את מה שלא
זה לא נורא
22 זה צעיר ומפה אתה יכול רק להתקדם
עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא

תתחיל עכשיו , אם תמשיך לבכות על זה שלא עשית כלום עד עכשיו זה רק ידחה את המאוחר וחבל
עדיין לא מאוחר מידי תתחיל עכשיו כל החיים לפניך
לא כזה גרוע הייתי אומרת אבל זה הזמן שלך להתחיל לעשות את זה כי עם הזמן זה יהיה גרוע
תתחיל מצעד אחד קטן תמצא איזה קורס מעניין או עבודה זמנית משם הכל כבר יתגלגל לבד
מבאס, אבל עדיין יש לך מה לעשות, אתה עדיין צעיר וכל התעוררת על עצמך לא בגיל מאוחר מידי. רוב גם האנשים בישראל מתחילים את החיים שלהם אחרי הצבא והטיול הגדול.
גם אני
אנונימי
התחברות ל