7 תשובות
כי sms הרבה פחות נוח ואין אפשרות לעשות בו קבוצות מסודרות וכל זה
ווצאפ זה עולמי אפשר לעשות שיחות מכל מקום בעולם בלי לשלם וכנל להודעות, בסמס זה לא עולמי ואם אתה רוצה לשלוח הודעה לחול זה עולה כסף
בווצאפ אפשר לשלוח תמונות שיחות הקלטות
זה משמעותי יותר
זה משמעותי יותר
לוואצאפ יש ux יותר טוב
מרגיש מתקדם יותר
ויותר פיצרים
וגם sms עולה כסף לפעמים
מרגיש מתקדם יותר
ויותר פיצרים
וגם sms עולה כסף לפעמים
אנונימית
ווצאפ מתקדם יותר ונוח
זה כמו לשאול איך טיקטוק הצליח אם אינסטגרם כבר קיים או אם סנאפצ'אט כבר קיים אז איך אינסטגרם הצליח
זה פשוט קורה וואטאפס זה רשת חברתית בתכלס
זה פשוט קורה וואטאפס זה רשת חברתית בתכלס
רק בארץ משתמשים בוואטסאפ
באותו הנושא: