14 תשובות
זה חלק ממך אז אל תתביישי לספר את האמת כי מי שאוהב אותך יאהב אותך למרות הכל
שואל השאלה:
אוהבת את האופטימיות
אוהבת את האופטימיות
היי חבר'ה, גם אני מתמודד עם סכיזופרניה ואני כל כך מבין אותך ומזדהה עם מה שכתבת.
לפעמים הסטיגמה והתיוג של המחלה הזו יוצרים אצל אנשים מבחוץ תחושה מוטעית כאילו אי אפשר לנהל חיים טובים, מלאים ומאוזנים, וזה גורם להם להירתע סתם. זה מרגיש כאילו לא באמת מאמינים לנו או מסוגלים לראות מעבר להגדרה היבשה.
אבל אני רוצה להגיד לך בלב שלם גם עם סכיזופרניה אפשר, מגיע ויכולים למצוא אהבה אמיתית! זוגיות טובה מבוססת על מי שאתה כבן אדם, על הלב שלך ועל החיבור ביניכם, והמחלה היא רק חלק קטן מהחיים שלך, היא לא כל מי שאתה. יש המון אנשים שמנהלים זוגיות מדהימה ומחבקת עם ההתמודדות הזו.
לגבי מתי לספר זו החלטה אישית לחלוטין. אם להיות אמיתי איתך, בגישה שלי אני מעדיף לא לספר בחודשים הראשונים (לפעמים אפילו עד שלושה חודשים), כדי לתת לצד השני זמן להכיר אותי באמת, כפי שאני, בלי מסכים ומגירות. יחד עם זאת, אם את מרגישה צורך פנימי לספר מוקדם יותר תעשי את זה לגמרי בלב שלם. מי שיפסול אותך רק בגלל זה? זו לגמרי הבעיה וההפסד שלו, ומגיע לך מישהו שיכיל, יאהב ויראה אותך באמת.
שולח לך המון כוחות, אל תרימי ידיים האהבה שלך קיימת שם בחוץ!
לפעמים הסטיגמה והתיוג של המחלה הזו יוצרים אצל אנשים מבחוץ תחושה מוטעית כאילו אי אפשר לנהל חיים טובים, מלאים ומאוזנים, וזה גורם להם להירתע סתם. זה מרגיש כאילו לא באמת מאמינים לנו או מסוגלים לראות מעבר להגדרה היבשה.
אבל אני רוצה להגיד לך בלב שלם גם עם סכיזופרניה אפשר, מגיע ויכולים למצוא אהבה אמיתית! זוגיות טובה מבוססת על מי שאתה כבן אדם, על הלב שלך ועל החיבור ביניכם, והמחלה היא רק חלק קטן מהחיים שלך, היא לא כל מי שאתה. יש המון אנשים שמנהלים זוגיות מדהימה ומחבקת עם ההתמודדות הזו.
לגבי מתי לספר זו החלטה אישית לחלוטין. אם להיות אמיתי איתך, בגישה שלי אני מעדיף לא לספר בחודשים הראשונים (לפעמים אפילו עד שלושה חודשים), כדי לתת לצד השני זמן להכיר אותי באמת, כפי שאני, בלי מסכים ומגירות. יחד עם זאת, אם את מרגישה צורך פנימי לספר מוקדם יותר תעשי את זה לגמרי בלב שלם. מי שיפסול אותך רק בגלל זה? זו לגמרי הבעיה וההפסד שלו, ומגיע לך מישהו שיכיל, יאהב ויראה אותך באמת.
שולח לך המון כוחות, אל תרימי ידיים האהבה שלך קיימת שם בחוץ!
שואל השאלה:
תודה רבה אני שמחה לשמוע ממישהו כמוך מה אתה חושב על זה, מודה לך מאוד
תודה רבה אני שמחה לשמוע ממישהו כמוך מה אתה חושב על זה, מודה לך מאוד
לא יכירו אותך טוב כמו חברים או משפחה, אם לא תתני להם מקום להכיר אותך טוב. אני לא מאמינה שצריך לזרוק את זה על ימין ועל שמאל מהר מידי, זה נושא רגיש ועמוק ולוקח זמן להיפתח. אני מבינה את זה. בו זמנית בגלל שזה נושא מורכב, גם לא צריך להסתיר אותו ממישהו שהוא פרטנר פוטנציאלי. אני חושבת שאחרי כמה מפגשים, אם יש כימיה, אם האינטואיציה שלך רואה בבן אדם מישהו שאפשר לסמוך עליו, אפשר לשבת לשיחה נוספת ולהסביר את עצמך. מה את מרגישה, מה עוזר, להבין איך זה ישפיע עליכם.
חשוב לדעת שלא לכולם זה יתאים, לא כולם בוגרים או פנויים מספיק רגשית ומנטלית בשביל זה, וזה בסדר. זה לא אומר שאת פחות טובה, וזה לא אמור לערער את הביטחון שלך. אני בטוחה שיש בך תכונות ושאיפות נכונות וחיוביות כמו בכל בן אדם אחר, את רק צריכה למצוא את הבן אדם הנכון עבורך שיהיה חלק מהמסע הזה.
תהיי אמיצה, תשמרי על עצמך, תעזרי בטיפול ובסביבה שלך.
חשוב לדעת שלא לכולם זה יתאים, לא כולם בוגרים או פנויים מספיק רגשית ומנטלית בשביל זה, וזה בסדר. זה לא אומר שאת פחות טובה, וזה לא אמור לערער את הביטחון שלך. אני בטוחה שיש בך תכונות ושאיפות נכונות וחיוביות כמו בכל בן אדם אחר, את רק צריכה למצוא את הבן אדם הנכון עבורך שיהיה חלק מהמסע הזה.
תהיי אמיצה, תשמרי על עצמך, תעזרי בטיפול ובסביבה שלך.
היי, אני עם הפרעת אישיות גבולית וזה אכן מקשה על עולם הדייטים, כל הפרעה נפשית מקשה על מערכת יחסים, לדעתי תספרי את זה או ברגע הנכוו או באיזור הדייט השלישי
את תמצאי את מי שמתאים לך ויכיל אותך כמו שצריך, ובסוף זה ידייק לך את מה שאת צריכה
יהיה טוב ואת תמצאי את שלך, אוהבת ❤
את תמצאי את מי שמתאים לך ויכיל אותך כמו שצריך, ובסוף זה ידייק לך את מה שאת צריכה
יהיה טוב ואת תמצאי את שלך, אוהבת ❤
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם! כל אחד מכם!
תודה רבה לכולם! כל אחד מכם!
אוהבים בחזרה
היי, ערב טוב
קראתי את מה שכתבת ובאמת היה לי חשוב לענות. לא הייתי אי פעם בזוגיות, אבל אנסה לענות ולעזור עד כמה שאני יכולה ומסוגלת. אני מאובחנת עם ocd, חרדות וסוג של דיכאון שמגיע בתקופות ושינויים במצבי הרוח, אני נוטלת כבר כדורים בסביבות השנה, אז אני משערת לעצמי שאוכל לעזור. אני חושבת שאני יכולה להבין את הלחץ שאת חווה, שאולי במהלך הזוגיות בן הזוג לא יבין אותך וכן זה מתסכל, וגם לי יצא לחשוב על זה רק באופן שונה שמתבטא בחברויות, חשבתי שבגלל הבעיה שלי יתרחקו ממני ולא ירצו להיות בחברתי. אבל לא, עד כמה שחשבתי לעצמי שהבעיה הזו תשפיע עליי אבל לא. אני יודעת שתיארתי סיטואציה שונה, אבל בעיניי מדובר באותו הבסיס, לקח לי זמן עד שהרגשתי שאני מסוגלת להסביר להן מהי ההפרעה שאני חוות, אבל אחרי שהצלחתי באמת לספר ולהסביר את עצמי, החברות שלנו השתפרה וכך גם בזוגיות, וכמו שגם ציינת עדיף להגיד מה את חווה מאשר לשמור ולהסתיר אבל זה יכול לפגוע בך. אני אסכם ואכתוב שפשוט כשאת נפגש עם הפרטנר לראשונה, תסבירי לו מה את חווה ותנסו לדבר על זה כדי שתבינו אחד את השנייה. אני מאמינה בך ומאחלת לך המון בהצלחה
לילה טוב וחלומות פז ❤
קראתי את מה שכתבת ובאמת היה לי חשוב לענות. לא הייתי אי פעם בזוגיות, אבל אנסה לענות ולעזור עד כמה שאני יכולה ומסוגלת. אני מאובחנת עם ocd, חרדות וסוג של דיכאון שמגיע בתקופות ושינויים במצבי הרוח, אני נוטלת כבר כדורים בסביבות השנה, אז אני משערת לעצמי שאוכל לעזור. אני חושבת שאני יכולה להבין את הלחץ שאת חווה, שאולי במהלך הזוגיות בן הזוג לא יבין אותך וכן זה מתסכל, וגם לי יצא לחשוב על זה רק באופן שונה שמתבטא בחברויות, חשבתי שבגלל הבעיה שלי יתרחקו ממני ולא ירצו להיות בחברתי. אבל לא, עד כמה שחשבתי לעצמי שהבעיה הזו תשפיע עליי אבל לא. אני יודעת שתיארתי סיטואציה שונה, אבל בעיניי מדובר באותו הבסיס, לקח לי זמן עד שהרגשתי שאני מסוגלת להסביר להן מהי ההפרעה שאני חוות, אבל אחרי שהצלחתי באמת לספר ולהסביר את עצמי, החברות שלנו השתפרה וכך גם בזוגיות, וכמו שגם ציינת עדיף להגיד מה את חווה מאשר לשמור ולהסתיר אבל זה יכול לפגוע בך. אני אסכם ואכתוב שפשוט כשאת נפגש עם הפרטנר לראשונה, תסבירי לו מה את חווה ותנסו לדבר על זה כדי שתבינו אחד את השנייה. אני מאמינה בך ומאחלת לך המון בהצלחה
לילה טוב וחלומות פז ❤
אם את צריכה עזרה באמת שאני יותר משמח לעזור לך מתי שתצטרכי
אני לא ממש עם בעיות נפשיות אבל כן יש לי חרדת נטישה מאוד חזקה שהתפתחה בגלל חוויות רעות שהיו לי בזוגיות ואני מתמודד עם זה בעיקר מתוך הדחקה של מה שקרה אז אני יכול להבין איך זה להתמודד עם בעיות נפשיות ברמה מסויימת ואני בטוח שאת מקסימה ומי שיאהב אותך יאהב אותך לא משנה מה ואני תמיד פה בשבילך אם את צריכה אני מבין אותך לגמרי
אני לא ממש עם בעיות נפשיות אבל כן יש לי חרדת נטישה מאוד חזקה שהתפתחה בגלל חוויות רעות שהיו לי בזוגיות ואני מתמודד עם זה בעיקר מתוך הדחקה של מה שקרה אז אני יכול להבין איך זה להתמודד עם בעיות נפשיות ברמה מסויימת ואני בטוח שאת מקסימה ומי שיאהב אותך יאהב אותך לא משנה מה ואני תמיד פה בשבילך אם את צריכה אני מבין אותך לגמרי
שואל השאלה:
תודה רבה אנשים יקרים
תודה רבה אנשים יקרים
גם לי יש סכיזופרניה וזה גורם לי להיות אלימה וגם בני הזוג שלי היו אלימים אז זה נגמר ברע ממש
מהנסיון שלי תתני לגבר להכיר אותך להתאהב בך ואז תספרי
כן זה לרמות קצת, אבל זה לא משהו לא מוסרי .
מהנסיון שלי תתני לגבר להכיר אותך להתאהב בך ואז תספרי
כן זה לרמות קצת, אבל זה לא משהו לא מוסרי .
איזו מקסימה את❤
אני יכולה להגיד מהניסיון שלי בתור מתמודדת עם הפרעת אישיות גבולית שיש אנשים שיפסלו על זה, נניח בדייטינג לא חסר אנשים שפוסלים וחשוב לזכור שזה זכותם וזה בסדר אבל אין מה לקחת ללב.
אני כיום נמצאת כבר כמה חודשים בזוגיות בריאה ומקסימה ומדהימה עם בחור שמודע לאבחון שלי והוא בעצמו מאובחן עם פוסט טראומה, זה דבר שסיפרנו די מהר וכל עוד מודעים להפרעות ולבעיות הכל בסדר.
מבחינת חברים, משפחה וכו, פשוט תספרי לאט לאט כשתרגישי צורך, זה יכול להיות קשה אבל הרוב באמת יחבקו ויעטפו.
אני גאה בך שאת בתהליך ומטפלת בעצמך ואת משמיעה בשאלה הזו קול שהרבה אנשים מתביישים להשמיע וזה אמיץ ויפה מאוד מצידך אז כל הכבוד❤
אני יכולה להגיד מהניסיון שלי בתור מתמודדת עם הפרעת אישיות גבולית שיש אנשים שיפסלו על זה, נניח בדייטינג לא חסר אנשים שפוסלים וחשוב לזכור שזה זכותם וזה בסדר אבל אין מה לקחת ללב.
אני כיום נמצאת כבר כמה חודשים בזוגיות בריאה ומקסימה ומדהימה עם בחור שמודע לאבחון שלי והוא בעצמו מאובחן עם פוסט טראומה, זה דבר שסיפרנו די מהר וכל עוד מודעים להפרעות ולבעיות הכל בסדר.
מבחינת חברים, משפחה וכו, פשוט תספרי לאט לאט כשתרגישי צורך, זה יכול להיות קשה אבל הרוב באמת יחבקו ויעטפו.
אני גאה בך שאת בתהליך ומטפלת בעצמך ואת משמיעה בשאלה הזו קול שהרבה אנשים מתביישים להשמיע וזה אמיץ ויפה מאוד מצידך אז כל הכבוד❤
אשכרה אין לי מושג. אף פעם לא באמת הייתי בזוגיות. ואני אשמח להיות. אבל זה מרגיש שאנשים ידחו אותי אפילו אם אין לי משהו כמו סכיזו. כאילו אני חושב שלפעמים הרבה אנשים עם בעיות נפשיות פשוט פוגשים אחרים עם כאלה. אבל אני באמת לא יודע. סליחה. אני עם ציקלוטימיה (זה כמו בי פולר אבל קצת פחות חמור)
באותו הנושא: