3 תשובות
לכי עם חברה
כן, לא נראה לי יש בעיה לשתף, זה נורמלי לשנוא מקומות שיש בהם ילדים מהשכבה
כן, לא נראה לי יש בעיה לשתף, זה נורמלי לשנוא מקומות שיש בהם ילדים מהשכבה
אם את סומכת עליו תשתפי אותו
זה ממש לגיטימי מה שאת מרגישה וזה צורך אומץ הביטחון להתמודד עם זה, קחי את הזמן תנסי לאט לאט להתמודד עם זה בקצב שלך
זה ממש לגיטימי מה שאת מרגישה וזה צורך אומץ הביטחון להתמודד עם זה, קחי את הזמן תנסי לאט לאט להתמודד עם זה בקצב שלך
לא ממליץ לך לשתף אנשים ובמיוחד בגיל הנעורים לגבי חרדות לרוב אין מושג מה זה ואיך לעכל דבר כזה, אולי תסבירי בעקיף אבל את לא חייבת ממש לרשום את סוג החרדה
באותו הנושא: