9 תשובות
אני נותן הרבה טרמפים. כשהאוטו ריק לפעמים יושבים מקדימה ולפעמים מאחורה. אגיד ככה - אם את רוצה יותר שליטה אז שבי מקדימה. מאחורה את כאילו כמו במונית כזה..
רק מאוחןרה גם במונית יושבים מאחורה
תלוי אם יש חשק / את הוויב המתאים לדבר עם הנהג
קדימה
שואל השאלה:
אה אני לא שואלת כי אני לא יודעת
אני לוקחת טרמפים שנים
רק כזה הסתקרנתי (השאלה הנ'ל נכתבה בטרמפ)
רק מאחורה
מאחורה תמיד
מאחורה כי מרגיש לי קרוב מידיי ולא מכבד מקדימה אולי זה מפריע לנהג
מאחורה
תאמיני לי זה הכי טוב
את יושבת עם עצמך בטלפון לבד
התחברות ל