טוב הייתי בשישי במספרה ואחרי יומיים אני רואה שאני ממש לא אוהבת את איך שיצא וזה גם בכלל לא כמו בתמונות שהראיתי וכשהייתי במספרה אז כן אהבתי אבל אתם יודעים איך זה זה גם תאורה וגם מסדרים לך את השיער וזה אבל עכשיו אני לא מרוצה, השאלה אם יסכימו לתקן לי כי באמת עבר רק יומיים