התחברות
הרשמה
את מי אתם הכי אוהבים באח הגדול ואת מי אתם לא אוהבים?
11 ביוני 2014, 22:26
ריאליטי
האח הגדול
האח הגדול 4
להקות
טלוויזיה
4 תשובות
צחי אחלה גבר
L
Labrador
לא רואה האח הגדול d:
ת
תקראו לי צילה חצילה D:
איכ. מי רואה תחרא הזה?!
א
אקונה מטטה ;)
בעע האח הגדול רודף אותי.. איככ
-
-L- באורגינל
באותו הנושא:
את מי אתם הכי אוהבים באח הגדול ואת מי אתם הכי שונאים?
את מי אתם הכי אוהבים באח הגדול ואת מי אתם הכי שונאים?
את מי אתם הכי לא אוהבים באח הגדול?
את מי אתם הכי אוהבים באח הגדול עד עכשיו? ואת מי אתם הכי לא אוהבים?
את מי אתם הכי אוהבים אח הגדול ואת מי אתם מעדיפים שיודח?
אני חולה על גיילי מהאח הגדול את מי אתם הכי אוהבים ואת מי הכי שונאים?
את מי אתם אוהבים באח הגדול ואת מי אתם לא סובלים?
מי רואה האח הגדול? ואת מי אתם אוהבים?
מי שרואה האח הגדול-איזה דייר אתם הכי אוהבים ואיזה דייר הכי לא אוהבים?
את מי אתם הכי אוהבים ואת מי הכי פחות מהאח הגדול?
את מי אתם הכי שונאים באח הגדול ואת מי אתם הכי אוהבים ולמה?