8 תשובות
הכי אוהבת את מעיין וחיים, הכי שונאת את עדן
לא אוהב אף אחד מהם. כולם שם משעממים רצח. הלוואי היו מחזירים אנשים מעניינים כמו שי חי
שונאת את כולם אבל הספה ממש יפה
אוהבת מעיין וחיים
שונאת אף אחד כי אני לא מכירה אותם אישית אבל הכי פחות מחבבת עדן אורנה ושני
שונאת אף אחד כי אני לא מכירה אותם אישית אבל הכי פחות מחבבת עדן אורנה ושני
אוהבת את אנדל ומעיין, ופחות מתחברת לאורנה.
מעיין חיים אנדל ועדן :)
אוהבת את שני הכי כנה ואמיתית שם, ואת אורנה לא אוהבת כל כך.
אוהבת את שני ולא אוהבת את ההתנהגות המניאקית של אביחי
אנונימית
באותו הנושא: