התחברות הרשמה

איך העדה הת\טוניסאית? הם גם עצבניים כמו המרוקאים? איך הם בתור עדה, המנהגים שלהם וכו'?

21 במרץ 2016, 17:45
עדותמנהגיםתוניס    
2 תשובות
אחלה עדה
ק
קיבוצניק
אי אפשר להכליל אופי מסויים לעדה כי יש ויש, והאנשים שהכרתי מהעדה הזאת הם נחמדים.
Cigarette Daydreams
באותו הנושא:
מטומטםם מה הקטע שלו יואו זה נראלכם בסדר?
אוקי אז אני בקטע אם איזה מישהו בן 15 ואני בת 13 זה נראלכם בסדר?
נראלכם שכל הקטע של השמיניה זה סתם בשביל הקטע והיחץ?
אתם חושבים שלעבור בית ספר בכיתה ט זה בסדר או קצת מטומטמם?
מתי *נראלכם*איראן תוקפת יואו יש לי מבחן לא באלי
זה נראלכם בסדר שמישהי הרימה עליי יד( הרביצה לי ) כשאמרתי לה לסתום את הפה ?
מטומטמם לבוא להופעה עם סטרפלס או שזה בסדר (זה הכי יפה שיש לי ללבוש)
יואו איזה בן אדם מעצבן וואיי מה הקטע שלו יואוו
יואו מה הקטע
מתי נראלכם יעבור הקטע הזה שלא מחזירים ציונים?
יוא איזה ישן הוא בן כמה הוא כבר נראלכם?