7 תשובות
מתחמקים ממה? מה העונש?
אל תלכי לבית ספר..
או שתגידי שלא הבאת את המחברת
או שתגידי שלא הבאת את המחברת
את לא מפגרת גם אני לא הייתי עושה שיעורים ואני חושב שתעשי
אבל אם אני אגיד שלא הבאתי את המחברת אז גם ייתנו לי עונש
אני לא יכולה להבריז
אין דרך לדעת מה העונש אבל הוא יהיה חמור
אני לא יכולה להבריז
אין דרך לדעת מה העונש אבל הוא יהיה חמור
מתי השיעור? תעשי עכשיו כמה שתספיקי לפחות חלק
פשש איזה הגזמה. אפשר לחשוב.
תבריזי מהשיעור או פשוט תגידי שלא הכנת כי לא הבנת או לא היה לך זמן או איבדת את המחברת או לא רשמת או שתקחי מחברת חדשה ותגידי שהקודמת נאבדה או נגמרה ושזה בה. או ששכחת את הספר/מחברת לוקר או בבית, או שחשבת שזה לשיעור הבא.
תבריזי מהשיעור או פשוט תגידי שלא הכנת כי לא הבנת או לא היה לך זמן או איבדת את המחברת או לא רשמת או שתקחי מחברת חדשה ותגידי שהקודמת נאבדה או נגמרה ושזה בה. או ששכחת את הספר/מחברת לוקר או בבית, או שחשבת שזה לשיעור הבא.
אם את יכולה, תעתיקי ממישהו
אני תמיד נותנת לאחרים להעתיק, ובגלל זה מתי שאין לי שיעורים נותנים ליxd
(נקרא לזה משא ומתן^..?)
אם אין אפשרות להעתיק, תגידי ששכחת מחברת ותגידי למורה שתראי לו ביום אחר (ועד אז תעשי את השיעורים)
אם זה תרגילים מתמטיקה, את יכולה לחרבש סתם מספרים תגידי למורה שלא הבנת ושהכל בטוח טעויות xd
(או שרק לי זה עובד..?)
אני תמיד נותנת לאחרים להעתיק, ובגלל זה מתי שאין לי שיעורים נותנים ליxd
(נקרא לזה משא ומתן^..?)
אם אין אפשרות להעתיק, תגידי ששכחת מחברת ותגידי למורה שתראי לו ביום אחר (ועד אז תעשי את השיעורים)
אם זה תרגילים מתמטיקה, את יכולה לחרבש סתם מספרים תגידי למורה שלא הבנת ושהכל בטוח טעויות xd
(או שרק לי זה עובד..?)
באותו הנושא: