8 תשובות
הוא לא יחשוב כלום,
שלחי
שלחי
זה יהיה בסדר גמור
תשלחי:)
שלחי
לא יודע מה הוא יחשוב.. אם רק את פותחת שיחות אז הוא לא בעניין
שואל השאלה:
הוא גם מתחיל שיחות הרבה.. אבל אני לא יודעת אם להתחיל
ושלחתי לו הודעה והוא רשם לי משהו ואז אמר שהוא הולך לישון ורשם לי לילה טוב..
זה טוב או רע?
הוא גם מתחיל שיחות הרבה.. אבל אני לא יודעת אם להתחיל
ושלחתי לו הודעה והוא רשם לי משהו ואז אמר שהוא הולך לישון ורשם לי לילה טוב..
זה טוב או רע?
אנונימית
והכל טוב תהי רגועה נכון שאת רוצה שהוא יענה חזרה אבל זה לא שהוא עושה את זה בכוונה תתרגלי אין מה לעשות תהי את כי אותך הוא רוצה לא מישהי אחרת
השאלה של כולם האם לשלוח לו הודעה כולנו נמצאות בסוג של פחד לצאת ה"חופרת" אבל היום הבנתי כמה שהראש של הבנים אחר משלנו הם אוהבים בנות אם ביטחון לא אלה שמתנתקןת כל שניה ואז מתחברות אלא אלה שיודעות מה הם רוצות ומשיגות אותו
באותו הנושא: