5 תשובות
לא
הרוב זה בכלל שאין להם מה לעשות ככ..
יש כלב של חברה שלי, שלא משחקים איתו כי הוא גדול וכשהוא שמח. הוא קופץ והמשפחה נבהלת והם קוראים לזה "משתגע " ולא נותנים לי לשחק איתו, אפ הכלבה שלך שוכבת הרבה במיטה שלה וישנה יכול להיות שכן, תקפידי לשחק איתה גם בבית, ללטף אותה הרבה להגיד לה שהיא טובה, לתת לה יחס בקיצור
שואל השאלה:
אני מביאה לה מלא יחס אבל היא תמיד יושנת
אנונימית
בת כמה היא? גורה?
שטויות, שטויות, שטויות.
איפה קראת את זה? שטויות.
כלב בוגר ישן בממוצע 18 שעות ביום.
להפך, אם הכלב ישן הרבה- זה אומר שהוא *בריא*.
נא לא להאמין לכל מה שכתוב באינטרנט.
באותו הנושא: