התחברות
הרשמה
אני כבר בן 20 ולא הייתה לי חברה אף פעם תמיד רציתי מישהי כדי לאהוב אותה ולהעניק לה ואף פעם לא הצלחתי אני מיואש מה לעשות?
24 במאי 2017, 01:28
הפעם הראשונה
חברה
נשיקה ראשונה
רגשות
אהבות נעורים
תשובה אחת
אתה בצבא? בדרך כלל אנשים מכירים את בן/בת הזוג שלהם בצבא והרבה גם מתחתנים איתם בסוף. אל תתייאש לכל סיר יד מכסה :)
אנונימית
באותו הנושא:
בן 15 ואף פעם לא הייתה חברה זה עד כדי כך מושפל?-___-
מה דעתכם על מישהי בת 20 שאף פעם לא היה לה חבר?
אני בן 16 ואף פעם לא הייתה לי חברה ואף פעם לא התנשקתי, זה עד כדי כך נורא?
אני בן 32 ולא הייתה לי אף פעם חברה - זה נורמלי?
זה מוזר מישהי בת 20 שאף פעם לא היה לה חבר?
אני כבר בן 17 עוד לא הייתה לי חברה ואף פעם עוד לא התנשקתי בפה.
מותר לי לאהוב אותה בלי סוף ולא להפסיק לאהוב אותה אף פעם?
אף פעם לא הייתה לי חברה ואני כבר בן 15 איך אני, יכול למצוא חברה?
באלי מישהי שתאהב אותי, בן 18 ואף פעם לא הייתה לי מישהי כזו..
מוזר מישהי בת 20 שאף פעם לא היה לה חבר ולא התחילו איתה?
אני בן 18 עוד מעט ואף פעם לא הייתה לי חברה כדי לי להתחיל לדאוג?