9 תשובות
אם את באמת היית אוהבת אותו את לא היית מרגישה משהו למישהו אחר
אם היית באמת אוהבת את חבר שלך לא היית מרגישה דברים לאחרים
את לא אוהבת מספיק את חבר שלך אבל אני מבינה אותך גם לי זה קרה... יכול להיות שזה שאת מרגישה אליו גם משהו בו זמנית יותר מושך אותך או לא יודעת אבל אם היית אוהבת מספיק את חבר שלך לא היית מרגישה אליו גם משהו
אנונימית
שואל השאלה:
זה שאני גם מרגישה אליו משהו אמר לי (פעם גם ממש אהבתי אותו) הוא אמר לי שהוא היה דפוק שפעם הוא לא רצה אותי ושאם אני והחבר ניפרד אז יהיה בינינו משהו ושהפעם הוא באמת ממש אוהב אותי... וזה גורם לי לחשוב ומצד שני אני אוהבת את החבר ואיתו זה ממש שונה.. מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך להחליט אני פוחדת לעשות טעות..
אנונימית
אם זה מסבך אותך כל כך כנראה כן עדיף שתיפרדי מחבר שלך כי אז את לא היית שואלת את השאלה הזאת ולא היית חושבת על מצב כזה שאת נפרדת מהחבר העכשוי שלך
שואל השאלה:
אני ממש פוחדת לפגוע בו..
אנונימית
אני חושבת שהוא יפגע יותר אם הוא ידע שאת לא באמת אוהבת אותו ובכל זאת נשארת איתו (בקצב הזה מערכת היחסים שלכם תיגמר בכל מקרה)
תישארי עם חבר שלך הנוכחי כל עוד שהוא לא פגע בך. עם השני שאת אוהבת תהיו ידידים נכון לעכשיו. אל תזרקי את חבר שלך על כלום פשוט תמשיכו את הקשר וזה בעיה של הקודם שהוא פיספס את הרכבת היתה לו הזדמנות והוא פיספס בעיה שלו את לא יויו
באותו הנושא: