6 תשובות
יהיה לנו קשה להבין בלי איזה דוגמא, ישלך אולי?
יש מצב את בסביבה של אנשים עצבניים חח
דווקא זה יכול לשגע
שואל השאלה:
אבל אני לא אשמה שאין לי על מה לדבר איתם ושאני בדיכאון כבר שלוש שנים כמעט וזה קשה לי זה בית ספר חדש ויש לי חרדה חברתית הם גם מדברים על דברים שלא מעניינים אותי
אנונימית
שמעי את נשמעת כאילו ישלך בעיה שאת מודעת אליה ואת לא מטפלת בה, או שכן? ממליצה לך ללכת לפסיכולוגית זה ממש יעזור לך
אנונימית
למה בדיכאון? שלחי לי הודעה רגע
את לא צריכה אותם, יש עוד מלא אנשים אחרים. צופים? חוג?