6 תשובות
את יכולה, ואפילו צריכה להפסיק לומר לה את זה.
גם לאמא שלה אסורר לומר לה את זה.

רק טיפול פסיכולוגי, אפילו קצר, אבל יש להתחיל אותו מהר.

זוהי אנורקסיה
נסי לדבר עם ההורים שלה, נסי לגרום לה לראות שזה מזיק לה, למרות שהיא לא חושבת ככה
לשלוח הודעה לאמא שלה ותכתבי שתשמחי אם היא לא תגיד לחברה שלך שאת סיפרת כי את לא רוצה שהיא תכעס עליך
לערב הואים
לערב את אמא שלה.
תמשיכי לדבר איתה על זה ואל תפסיקי להגיד לה שהיא לא צריכה אתזההץ
HOH
תפני להורים שלה או ליועצת שיגמרו לה ללכת לקבל עזרה