התחברות
הרשמה
אם אני תמיד לוקחת את ההמבוגר הכי קטן, אוכלת חצי ושבעה ממש. יש לי קיבה קטנה?
27 באוקטובר 2018, 21:19
אוכל
קיבה
בטן
מתכונים
ערך קלורי
4 תשובות
כן
ש
ששששששששששששששששששששששששששששכ
כן
גם אני ככה
דניאל
כן , פיצית ,הלוואי עליי חח
א
אנונימיתכמוכולם
כן, כמוני כמוך.
פ
פרמדיקיתבנשמה!
באותו הנושא:
הצילו! אחותי תמיד לוקחת לי כסף ו..
אכלתי המבוגר ואז איש בא ואכל לי את הביס האחרון מה עבר עליו?
אני צריכה תשובות רק מהמבוגרים בסטיפס וחא מהנוער
הייתם אוכלים המבוגר לווייתן תמורת מיליון דולר?
חברה שלי לוקחת ויטמינים בגלל שהיא לא אוכלת בשר אבל
אם אני אוכל פעם בשבוע המבוגר עם ציפס זה בסדר או לא לאכול בכלל?
שמו של הדרדס המבוגר - שמו דרדס אבא או דרדסבא?
אני לא צמחונית ואני אוהבת המבוגר צמחוני אני מוזרה?
הגיוני שעכשיו אני תמיד שבעה אחרי מנה אחת(של אוכל)?אני תמיד לוקחת שנייה או שלישית כשאני אוכלת
מחר יש לי דייט יהיה מוזר אם אני אזמין המבוגר? אני לא רוצה לאכול סלט קטן כמו שכולן אוכלות
הכלבה שלי לוקחת מהחתול שלי אוכל זה נורמלי?