3 תשובות
אני
אני פעם גרתי בשכונת מצוקה ולתקופה קצרה מאוד ברחוב.
אמנם מבחוץ הבית שלי נראה כאילו נלקח מגטו/מהמעברה אבל מבפנים... זהב בתי מלון
באותו הנושא: