9 תשובות
שימי הרבה מלח ואז זה טעים
יש לזה מרקם חמאתי
שימי לימון ומלח
טעים ממש.
בסנדוויץ' עם לימון ומלח זה פצצה
גועל נשף מנסיון
מאוד. שימי מלח,פלפל שחור,ולימון.
A0
אין לזה טעם.
זה בסדר
לא כזה טעים
טעים
שימי מלח
אנונימית