9 תשובות
שימי הרבה מלח ואז זה טעים
יש לזה מרקם חמאתי
שימי לימון ומלח
שימי לימון ומלח
טעים ממש.
בסנדוויץ' עם לימון ומלח זה פצצה
בסנדוויץ' עם לימון ומלח זה פצצה
גועל נשף מנסיון
מאוד. שימי מלח,פלפל שחור,ולימון.
אין לזה טעם.
מלחחח
זה בסדר
לא כזה טעים
לא כזה טעים
טעים
שימי מלח
שימי מלח
אנונימית
באותו הנושא: