התחברות
הרשמה
מה אני יכול לעשות במצב הזה??
אני נמשך לבנים (אפחד לא יודע) ואני כזה בקבוצת כדורסל ועכשיו שמסיימים משחק או אימון, כל הבנים נכנסים כזה למלתחות מתפשטים מתקלחים ביחד וכזה וממש קשה לי עם זה מפחד שתהיה לי פאדיחה... וזה יראה מוזר אם אני לא אכנס גם... לא יודע מה לעשות
29 ביוני 2019, 11:19
תמיכה
מה לעשות
חוות דעת
ביטחון עצמי
תשובה אחת
אתה לא יכול לשלוט בנטייה המינית שלך, תתגבר על הפחד. תכנס אתה לא מיוחד מהאחרים והם לא מיוחדים ממך, לכולכם יש את אותם האיברים.
פ
פצצות לפאות
באותו הנושא:
מה אני יכולה לעשות במצבים שהדכאון משתלט עליי?
מה אני יכולה לעשות במצב הזה?
אני כל היום במיטה בדיכאון מה אני יכולה לעשות כדי לשנות את המצב?
אם אני במצב גלישה בסתר מישהו יכול לראות איפה גלשתי?
אם הטלפון במצב טיסה, מה אני לא יכול לעשות בטלפון עכשיו?
אם הייתם יכולים להחליט מה לעשות עכשיו בקשר למצב הביטחוני מה זה היה?
יש לי גלאקסי 3s ועשיתי לו בטעות סיסמה. ועכשיו שאני רוצה לבטל את זה אני לא יכולה אין לי אפשרות לבטל, כתוב לי על כל האפשרויות לשינוי אבטחה מאובטח באמצעות סיסמה ואי אפשר ללחוץ על זה ושאני לוחצת על אחד על כולם כתוב מושבת על ידי מנהל מערכת, מדיניות הצפנה או אחסון אישורים. מה אני יכולה לעשות במצב כזה? שאני יכולה לבטל את זה ואת הסיסמה ולעשות שיהיה החלקה למסך נעילה כאילו שאני מחליקה את האצבע וזה נפתח כמו באייפון בלי סיסמה?
סבא שלי בבית החולים והוא במצב לא טוב ואני איתו יכולים לפטר אותי מהעבודה?
מה עושים אם אתם נמצאים במצב של באסה ולא יודעים אפילו בגלל מה זה יכול להיות?
אני לא במצב שכדאי לי ללכת לבית ספר מחר, איזה תירוץ אני יכולה לתת להורים?
אם אני חוסם מישהו בווצאפ הוא יכול לראות מתי אני במצב "מחובר"?