15 תשובות
כן
אנונימית
עכשיו ספציפית כן כי אני אצל אבא שלי ואני שונאת את המשפחה שלו
לא, כמעט בכלל לא
כן
אנונימית
כן מאוד
כל הזמן. 99% אני בחדר.
כן
רוב היום
לא ממש
לא
כל יום
כן סוג של
יאפ
במובן של לסגור את הדלת לא (אני לא מרגיש בנוח כשהדלת סגורה) אבל כן הרבה בחדר
באותו הנושא: