15 תשובות
כן
אנונימית
עכשיו ספציפית כן כי אני אצל אבא שלי ואני שונאת את המשפחה שלו
לא, כמעט בכלל לא
כן
אנונימית
כל הזמן. 99% אני בחדר.
כן
רוב היום
לא ממש
לא
כל יום
כן סוג של
יאפ
במובן של לסגור את הדלת לא (אני לא מרגיש בנוח כשהדלת סגורה) אבל כן הרבה בחדר